
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پژوهشی مدیریت کسب و کار بازاریابی
- نقش بازاریابی درونی در بهبود رفتار سازمانی شهروندی در کسب و کارهای کوچک و متوسطشهر یاسوج
- بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال و مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در پایداری کسب و کار ها
- بررسی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی بر بهره وری و بهبود عملکرد کسب و کارهای مجازی
- شناسایی قابلیت های شبکه اجتماعی LinkedIn در بازاریابی دیجیتال برای برندسازی کسب و کار
- اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین المللی شدن محصول در شرکت های نوپا و بررسی مدل های کسب و کارهای الکترونیکی در استارت آپ های ایرانی
- بررسی بازاریابی در کسب و کارهای خرد و رابطه آن با افزایش درآمد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی
- بررسی عوامل سازمانی در بازاریابی اینترنتی بر توسعه کسب و کار مطالعه موردی از شرکت شیرپاستوریزه زنجان
- تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان
- تدوین الگوی مناسب رابطه همترازی استراتژی های بازاریابی و کسب و کار با میزان فروش در صنایع کوچک و متوسط SME های استان گیلان
موضوعات پایان نامه مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
- بررسی تأثیر استقرار الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کسب و کارهای کوچک صنعتی
- تبیین جایگاه اخلاق اسلامی در اصول بازاریابی با رویکرد همسویی منافع سازمانی ورفاه اجتماعی
- بررسی شاخص کیفیت درک شده و ارزش درک شده در فروش وبازاریابی اینترنتی املاک در کلان شهر تهران بر رضایت مشتریان و قصد خرید مجدد
- تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی مرتبط با معماری سازمان در بنگاه های کوچک و متوسط
- استراتژی دستیابی به عملکرد کسب و کار برتر از طریق بررسی تاثیر قابلیت داخلی و جایگاه خارجی بر مزیت رقابتی سازمان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: بانک توسعه تعاون)
- تاثیر خصوصیات کارآفرینی بازارگرایی و ارتباطات بر توسعه و تداوم کسب و کار از طریق متغیرای بازاریابی کارآفرینانه (شرکتهای داروسازی استان تهران)
- استفاده، موانع و اندازه گیری بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی:تحقیقی اکتشافی از برندهای کوچک و متوسط سازمان های تجارت به تجارت
- بررسی نقش جهت گیری استراتژیک و فعالیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار (مورد مطالعه: تولید کنندگان مبلمان شهر تبریز)
- ارزیابی ابعاد بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای خرد و کوچک حوزه پوشاک زنانه شهرستان زاهدان
- نقش استراتژی های بازاریابی پارتیزانی در کسب مزیت رقابتی کسب و کارهای کوچک استان زنجان
عنوان پژوهشی مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
- بازاریابی محتوای وبسایت یک کسب و کار با رویکرد بهینه سازی موتورهای جستجو وتاثیر آن بر حفظ و جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار
- تبیین تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار صادرات شرکت های تولید کننده محصولات ورزشی ایرانی
- ارزیابی نقش مولفه های ظرفیت بازاریابی بر عملكرد كسب و كار (مورد مطالعه:شركت لبنی پگاه ارومیه)
- بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در ایجاد مدلهای جدید کسب و کار( با تکیه بر نقش محوری تبلیغات اینترنتی)
- شناسایی عوامل مؤثر بر کسب و کار با استفاده از روش های بازاریابی (مورد مطالعه: کسب و کارهای شرق استان مازندران)
- مطالعه نقش میانجی اعتماد الکترونیک در ارتباط بین تمایل به بازاریابی الکترونیک و عملکرد کسب و کار استراتژیک در شعب بانک های استان گیلان
- بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر عملکردکسب و کارهای گردشگری(مورد مطالعه:آژانس های گردشگری استان تهران)
- بررسی تاثیر بازاریابی شرکتی بر عملکرد کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط استان ایلام
- حکمرانی داده ها در بازاریابی، هوش کسب و کار و مزیت رقابتی: مطالعه یک گروه تولیدی لوازم خانگی
- تحلیل میزان تاثیر گذاری استراتژی های کسب و کار بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی استراتژی های بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی:(شرکت های صادر کننده کالا در شهرستان اصفهان)
موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
- ارائه مدلی از تاثیر قابلیت بازاریابی، نوآوری و قابلیت یادگیری سازمانی بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرستان بابل – استان مازندران)
- بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه بر عملکرد مالی کسب و کارها با توجه به نقش میانجی بازاریابی پایدار
- بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر)
- بررسی موانع بازاریابی در صادرات بر اساس دو مدل بین المللی آپسالا و جهانی زادها در کسب و کارهای کوچک و متوسط
- بررسی نقش گرایش به بازاریابی الکترونیک بر عملکرد استراتژیک کسب و کار: با تاکید بر نقش میانجی اعتماد الکترونیک
- بررسی تاثیر بازاریابی سبز و استراتژی احیای خدمات بر عملکرد مالی کسب و کار شرکت های پخش مواد غذایی در استان اردبیل
- بررسی ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری در صنعت ایران خودرو از دیدگاه مشتریان نمایندگی های ایران خودرو در سطح استان فارس
- نقش بازاریابی ایمیلی وعوامل کلیدی موفقیت ،بازاریابی ایمیلی در کسب وکارهای الکترونیک
- مدلی برای تعیین میزان تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنایع شیمیایی
- بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار در شرکت سایپا استان اردبیل
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه مربیگری کسب و کار و موضوع پایان نامه مدیریت امور شهری را از دست ندهید!