موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه حسابداری بانک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه حسابداری بانک

  1. بررسی میزان بهبود خدمات بانکی بر مبنای مدیریت دانش و بانکداری همراه مطالعه موردی: بانک ملت
  2. اثرات خدمات بانکداری الکترونیکی برروی عملکرد بانک ها (کل بانک های ایرانی داخل کشور)
  3. کارآفرینی بر پایه اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکردهای مختلف هوش مصنوعی در کسب و کار بانکداری
  4. مقایسه وضعیت و خدمات اینترنت در ایران با کشور ترکیه (بین سال های 2009 تا ابتدای 2013)
  5. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با رویکرد ارتقا جایگاه رقابتی (مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین در تهران)
  6. ریسک های بانکی و برهمکنش آن با نرخ سود بانکی: بررسی الگوی ساختار رفتار عملکرد درمقابل الگوی ساختار کارآ
  7. چشم انداز بانکداری به مثابه پلتفرم baap و الزامات استقرار آن در بانک ها پیشنهاد برای ایران:باز تعریف نقشه راه بانک های داخلی در ایجاد و بسط مفهوم openness
  8. بررسی تأثیر روش های بانکداری الکترونیک در نگهداری و جذب مشترین بانک ها با استفاده از شبکه عصبی GMDH (مطالعه موردی بانک دی استان گیلان)
  9. مطالعه ارزیابی پذیرش بانکداری الکترونیکی توسط مشتریان با استفاده از مدل پذیرش فناوری دیویس TAM

موضوعات پایان نامه حسابداری بانک

  1. بررسی میزان رضایت مندی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات وب سایت ها از طریق بانکداری الکترونیک در بانک های مهر کل کشور
  2. ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل سروکوال و منطق فازی
  3. بررسی ادراک مشتریان از امنیت اعتماد الکترونیکی در استفاده ازسیستم های پرداخت الکترونیکی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)
  4. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات با نقش میانجی رضایت مشتریان بر خدمات بانکداری تلفن همراه (مورد مطالعه:بانک سپه شهر گراش)
  5. تاثیر شیوه های نوین بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت استان خوزستان)
  6. توسعه سیستم خبره مبتنی بر مشخصه های صفحات وب به منظور تشخیص حملات فیشینگ در بانکداری الکترونیکی
  7. تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتری بانک ملی (مطالعه موردی بانک ملی شهرستان رودسر)
  8. پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان براساس مدل تجزیه رفتار برنامه ریزی شده در بانکهای دولتی و خصوص شهر تهران(مورد پژوهی: بانک دولتی ملت و بانک خصوصی سامان)
  9. شفافیت مالی، حکمرانی و افشای اطلاعات بانکی در بانکداری راستین و پیشنهاد مقررات لازم برای ارتقاء آن
  10. یک مدل ساختاری برای پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک ها (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرایلام)

عنوان پژوهشی حسابداری بانک

  1. نگرشی بر عوامل گسترش دهنده استفاده از بانکداری اینترنتی در اقتصاد ایران مورد مطالعه: بانک تجارت
  2. داده کاوی خوشه بندی مشتریان اینترنت بانک با استفاده از الگوریتمK_Means در بانک سینا
  3. شناسایی فرصتهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال مورد مطالعه شعب بانک تجارت شهر زاهدان
  4. بررسی و تحلیل تکنیک های طبقه بندی در داده کاوی جهت کشف تقلب مالی در تراکنش های بانکی
  5. بررسی تاثیر انتظارات درک شده از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک با نقش میانجی ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات در شعب بانک تجارت شهرستان بهبهان
  6. رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس
  7. ارزیابی و رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات آنلاین بانکها در ارتقای رضایت مندیمشتریان با استفاده از مدل FAHP
  8. شناسایی و رتبهبندی عوامل اثرگذار بر اثربخشی مدیریت دانش در صنعت بانکداری با استفاده از روش ویکور فازی
  9. تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پذیرش فناوری؛ مطالعه موردی بانک انصار
  10. طرح استانداردسازی شماره حسابهای بانکی در ایران جهت انجام حوالجات الکترونیکی بین بانکی

موضوع پیشنهادی پايان نامه حسابداری بانک

  1. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان بانک (مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان ایلام)
  2. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی در کاهش هزینه ها و رفاه اجتماعی مناطق روستایی مطالعه موردی: استان اذربایجان شرقی براساس پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نورتهران
  3. ارزیابی امنیت داده ها در سیستم های جامع اطلاعاتی بانکداری با استفاده از تکنیک فرایندسلسله مراتبی فازی: مقایسه ی بین سیستمهای مدیریت پایگاه داده ها
  4. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران)
  5. بررسی عوامل انگیزشی موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک (مورد مطالعاتی: شعب بانک قوامین شهر مشهد)
  6. بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان (مطالعه موردی شعب غرب کشور)
  7. بررسی نگرش مشتریان به بانکداری اینترنتی بر اساس تیوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
  8. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک باکسب مزیت رقابتی درشعب بانک ملی شهربندرعباس
  9. شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)
  10. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بانکداری و موضوع پایان نامه بانک دی را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست