موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بانک ملی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بانک ملی

  1. رتبه بندی کانالهای مطلوب ارایه خدمات بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان با استفاده از فرآیند AHP فازی در بانک ملت
  2. بررسی تاثیر الکترونیکی شدن سیستم های بانکی بر بهره وری بانک ها(مطالعه موردی: بانک های شهرستان قدس)
  3. بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر عملکرد بانک ها با محوریت BSC مطالعه موردی: صنعت بانکداری استان اردبیل
  4. تاثیر متقابل عملکرد مورد انتظار، تلاش مورد انتظار و اعتماد به بانکداری اینترنتی بر قصد
  5. تاثیر کفایت سرمایه، نقدینگی و زیان پرداخت وام بر ریسک سیستماتیک در صنعت بانک داری
  6. بررسی تاثیر ابعاد شخصیتی (مدل مایزر- بریگز) بر تمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکی
  7. طرح و مدل سنجش واسط کاربر و کاربرپسندی نرم افزار در سازمان های مالی وبانکداری با استفاده از منطق فازی
  8. بررسی عوامل مدل آمیزه بازاریابی تحت وب درافزایش عضویت درباشگاه مشتریان بانک ملت براساس مدل 4s (مطالعه موردی شعب بانک ملت استان البرز)
  9. عوامل مؤثر بر استقرار بانکداری شرکتی در بانک اقتصاد نوین و اولویت بندی آنها به روش AHP

موضوعات پایان نامه بانک ملی

  1. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد سازمانی(مطالعه موردی:بانک های دولتی شهر زاهدان
  2. تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه
  3. بررسی عملکرد بانکداری الکترونیک در بانک های ایران با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها وتحلیل مؤلفه های اصلی
  4. تأثیر نسبت استفاده دستگاه کارت خوان و خودپرداز وبه افزایش جذب سرمایه در بانک اقتصاد نوین
  5. بررسی اثرگذاری موبایل بانک بر افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ها(مطالعه موردی در مشتریان بانک ملت شعب شهرستان بابل)
  6. بررسی و اولویت بندی روشهای آموزش کارکنان بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک مسکن)
  7. عوامل موثر در استفاده و پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک رفاه شهر تبریز)
  8. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهرستان ساری
  9. شناسایی و اهمیت سنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات موبایل بانک با استفاده از تکنیک FUZZY ANP (مطالعه موردی شعب بانک انصار گرگان)
  10. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش معماری سرویس گرا در بانکداری الکترونیک (و توسعه مدلی در این زمینه)

عنوان پژوهشی بانک ملی

  1. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
  2. ارائه مدلی برا ی مدیران بانک ها در بهره برداری از فرصت های استراتژیک بانکداری با تلفن همراه(بانکداری سیار) (موردکاوی: بانک ملی ایران- اصفهان)
  3. ارایه یک مدل کاربردی برای بهبود پرداخت های الکترونیکی در صنعت بانکداری با استفاده از رگرسیون لجستیک
  4. اثرات بانکداری سایه ای بر بازده بانکهای تجاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  5. بررسی موانع توسعه بانکداری الکترونیکی در بانک صادرات ایران با استفاده از روش های فازی
  6. ارزیابی رابطه هوش هیجانی کارکنان با نوع تفکر و اخلاق مدیریتی مدیران مورد مطالعه: شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی
  7. تجربه پیاده سازی نرم افزار جامع و متمرکز بانکداری الکترونیک، ضرورتها و رویکردها: مطالعه موردی بانک کشاورزی
  8. بررسی تاثیر بازی وارسازی و ادراک اجتماعی بر پذیرش بانکداری تلفن همراه با استفاده از مدل پذیرش فناوری
  9. شناسایی دسته بندی مکانیزم های موثر بر حاکمیت اثربخش فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران
  10. کشف تقلب در سیستم بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنیک های دسته بندی داده کاوی

موضوع پیشنهادی پايان نامه بانک ملی

  1. ارایه مدلی جهت کاربرد و تمایل به استفاده بانکداری الکترونیکی بر اساس تکنولوژی مصرف کننده (مطالعه موردی بانک مسکن استان خراسان شمالی)
  2. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی
  3. تبیین رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در اینترنت بانک مطالعه موردی مشتریان شعب بانک پارسیان در شهر زنجان
  4. بررسی نقش بانکداری الکترونیک در رفاه اجتماعی (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان زنجان)
  5. بررسی و ارزیابی زیر ساختارهای درونی بانک رفاه در راستای به کارگیری بانکداری الکترونیک
  6. تاثیر بانکداری الکترونیک در رشد منابع پولی (مطالعه موردی در یکی از بانک های خصوصی)
  7. ارزیابی و رتبه بندی تحلیل ریسک پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده ار تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
  8. مطالعه ی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی به منظور طراحی برنامه های وفادارسازی
  9. تاثیر امنیت سیستم بانکداری الکترونیکی برسلامت نظام بانکی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرستان ارومیه )
  10. بررسی تاثیرعوامل موثر بر خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب استان آذربایجان شرقی)

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بانک دی و موضوع پایان نامه بانک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست