
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی
- شناسایی و اولویت بندی شاخص های بازاریابی مقاصد گردشگری ورزشی شیراز
- تاثیر تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در موفقیت بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت ایساکو در شهر تهران)
- تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد)
- آسیب شناسی عوامل موثر بر ثبات رابطه متقابل بین مشتریان و عرضه کنندگان صنعتی (مورد مطالعه: صنایع چوب استان گیلان)
- تاثیر رقیب گرایی و هماهنگی بین وظیفه ای بر نوآوری در بازاریابی شرکت ها (مطالعه موردی؛ شرکت های صنعتی خیرآباد شهرستان اراک)
- آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات و محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان با میانجی گری تصمیم خرید (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های رفاه شهر مشهد)
- بررسی تاثیر استراتژی فروش انعطاف پذیر فروشنده بر عملکرد شغلی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شرکت های فعال مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه )
- بررسی نقش سیستم خبره در مدیریت بازاریابی مطالعه موردی: پژوهشگاه شرکت نفت
موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
- کاربردهای نوین تکنولوژی بیومتریک در مباحث بازاریابی و خرده فروشی
- کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند
- بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان :فروشگاه زنجیره ای تارا شهر بندرعباس
- بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد
- تحلیل تطبیقی مولفه های مدیریت بازاریابی در15 چارچوب معماری سازمانی
- نقش آمیخته های بازاریابی اجتماعی بر کارآیی تبلیغات تجاری کارخانه پگاه همدان
- بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه: شهر فرودگاهی امام خمینی ره)
- رابطه بازاریابی ارتباطی با وفاداری حامیان مالی باشگاه های ورزشی فوتبال(مورد: لیگ برتر فوتبال ایران)
- بررسی تاثیر عوامل محیطی بر برنامه ریزی بازاریابی صنایع فلزی استان آذربایجان غربی
- تدوین راهکارهای تغییر رفتار مصرفی آب مبتنی بر آمیخته بازاریابی اجتماعی
عنوان پژوهشی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
- نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط
- ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر کاهش تمایل به جراحی های زیبایی غیر ضروری با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: کلینیکهای خصوصی منتخب شهر سنندج)
- تاثیر بازاریابی حسی بر ترغیب مصرف کننده به خرید کالا مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای رفاه منطقه 2 تهران
- رابطه بین بازاریابی و تبلیغات دیداری با پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی، مطالعه موردی:دانشگاه های غیر انتفاعی چالوس و نوشهر
- شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی تامینکنندگان بر اساس نتایج مورد انتظار توزیعکنندگان در صنعت پخش ایران ( با استفاده از مدل AHP گروهی )
- بررسی ابعاد اجرایی کاربرد بازاریابی استراتژیک درمدیریت کارآفرینی اجتماعی
- بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه مند ی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت قند شهرستانو نورآبا ممسنی
- الگویابی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف کنندگان بر روی قصد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی
- نقش فناوری اطلاعات و پردازش داده ها در بخش بازاریابی شرکتهای ارایه کننده خدمات پرداخت با استفاده از روش دادهکاوی درختان تصمیم
- مقایسه آمیخته بازاریابی در لیگ برتر فوتسال کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان
موضوع پیشنهادی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
- بررسی کارایی و حاشیه بازاریابی گیاه دارویی گشنیز استان همدان با تاکید بر صادرات
- ارائه راهکاری مبتنی بر تکنیک های وب کاوی به منظور بهبود استراتژی بازاریابی فراهم کنندگان اینترنت
- نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرداهداف سازمان ( مطالعه روی شرکت مرسدس بنز )
- بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت
- طراحی ساختار بازاریابی درونی در سازمان های غیر انتفاعی به همراه اعتبار سنجی آن (مورد:ناجا تهران)
- بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک سامان تبریز
- بررسی اثر مولفه های بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد فروش فروشگاه های ورزشی شهر شیراز
- بررسی ضرورت اهمیت بازاریابی و تبلیغات در جهت توسعه گردشگری پایدار
- تاثیرسرمایه نامشهود برقابلیت های بازاریابی شرکت های پارک علم وفناوری یزد
- تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری (مورد مطالعه: آژانس مسافرتی علی بابا)
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی را از دست ندهید!