
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی
- یک شیوه هوشمند تجاری برای ارزیابی احتمالات بررسی محصولات توسط مشتریان در کسب و کار اینترنتی
- مقاله همایش منطقهای همایش منطقهای و علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات نقش اعتماد الکترونیک در پذیرش وب سایت تجارت الکترونیک توسط مشتری
- تاثیر قصد خرید آنلاین زنان مسلمان بر مولفه های تجارت الکترونیکی شخصی شده مطالعه موردی: طیف مشتریان زن ساکن شهر تهران
- خرده فروشی آنلاین چند کاناله به همراه استراتژی های بازاریابی جهت جذب مشتری
- تجارب الکترونیک فرصتها وتهدیدات تبیین نقش اعتماد مشتریان
- بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی
- بررسی تاثیر طراحی وب سایت شرکت های خدمات مسافرتی بر جذب اعتماد مشتری
- اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند تصمیم گیری مشتریان در شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک
- بررسی عوامل موثر در برانگیختن مشتری برای خرید و تاثیر آن بر تجارت الکترونیک
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی
- بررسی و اولویت بندی فاکتورهای موثر در خریدهای آنلاین مشتریان
- خوشه بندی مشتریان فروشگاه های اینترنتی به منظور سنجش رضایت مشتریان
- فناوری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در محیط های مجازی (e-CRM)
- بررسی عوامل موثربازاریابی مشتری گرابرمیزان فروش دربازاریابی الکترونیک الگوی تعاملی
- کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی
- بررسی و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری CRM بررضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: گروه صنعتی آب بندبابل
- رویکردی بر وب معنادار در تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر روی مشتریان
- رابطه بین داده کاوی، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری جهت کسب مزیت رقابتی سازمانها در تجارت الکترونیکی
- بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار مشتری با منطق فازی
- تحلیل میزان تاثیرگذاری اعتماد الکترونیک بر قصد خرید اینترنتی مشتریان
عنوان پژوهشی رشته مدیریت بازرگانی
- بررسی و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی : موسسه آموزشی ماهان شعبه آمل
- بررسی عوامل تاثیرگذار براعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
- عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در تجارت الکترونیکی : مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
- تاثیر غنای اطلاعات، برند خرده فروش، پیشنهادات گسترش یافته اثرات تعاملی آنها بر قصد خرید مشتریان در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان شرکت های هواپیمایی شهر تهران)
- طراحی یک مدل برای عوامل داخلی و بیرونی موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیکی
- شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار مثبت بر رضایت مشتریان در حوزهخدمات بانکداری الکترونیکی
- مفهوم اعتماد مشتریان درتجارت الکترونیکی و انواع تکنولوژی های مرتبط
- توسعه بازاریابی الکترونیک به کمک مدیریت ارتباطبا مشتری در بسترهوش تجاری
- مشتری مداری هوشمند و تکنولوژی های نوظهور(مورد مطالعه: صنعت بیمه)
موضوع پیشنهادی پايان نامه رشته مدیریت بازرگانی
- ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی
- بررسی تاثیر نگرش و هنجارهای ذهنی مشتریان برقصد استفاده از خدمات الکترونیک
- بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت، اعتماد و وفاداری مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت
- اولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی (AHP) در شعب بانک کشاورزی شهر نایین
- مدل پذیرش تجارت الکترونیک در سازمانهای دولتی از سوی مشتریان با رویکرد پویایی سیستمها (مطالعه مودی: یک سازمان دولتی )
- خوشه بندی مشتریان در تجارت الکترونیک براساس فاکتورهای اعتماد و الگوریتم کلونی مورچه
- مفهوم و آثار حق انصراف مشتری در قراردادهای الکترونیک
- بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی
- بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام
- تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایتمندی مشتری
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش داخلی و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک را از دست ندهید!