موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک

  1. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر وفاداری، رضایت و اعتماد مشتری
  2. رابطه کاربست تجارت الکترونیک با رضایتمندی مشتریان در نظام بانکداری کشور
  3. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچکو متوسط
  4. بررسی تاثیر برند بر اعتماد مشتریان کارت های اعتباری در بانکداری الکترونیک
  5. بازاریابی رابطه مند و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی
  6. بررسی تأثیر انواع نوجویی بر نگرش مشتریان خدمات الکترونیکی در چارچوب اعتماد
  7. بررسی نقش مدیریت دانش در تجارت الکترونیک با رویکرد تحلیل نیاز مشتری
  8. ارایه مدلی بمنظور بررسی مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی
  9. پیشنهاد مدل بهبود وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک با تاکید بر مشارکت مشتری

موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک

  1. بررسی رابطه تجارت الکترونیک مدل شرکت به مشتری واعتمادمشتریان در صنایع شوینده
  2. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر رضایتمندی مشتریان
  3. بررسی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات موبایل بانک
  4. تاثیر طراحی وب سایت با کیفیت بر بازاریابان و مشتریان در تجارت الکترونیک
  5. شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در استفاده از تجارت الکترونیک
  6. تجارت الکترونیک؛ مدیریت آسیب ها، تهدیدها و ریسک ها از دیدگاه مشتری
  7. تجارت الکترونیک مطالعه حریم شخصی، اعتماد و امنیت از دیدگاه مشتری
  8. ارزش و وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک با تاکید بر درگیری در رسانه های اجتماعی
  9. مروری بر میزان وفاداری مشتریان به برند در جوامع آنلاین
  10. عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک

عنوان پژوهشی تجارت الکترونیک

  1. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک مدل C2C
  2. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری مشتریان آنلاین
  3. بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
  4. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در تجارت الکترونیکی
  5. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در تجارت الکترونیک مدل C2C
  6. عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c
  7. بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدلC2C
  8. جایگاه فناوری اطلاعات در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری CRM
  9. راهکار های افزایش اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک
  10. مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک

موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک

  1. راه های افزایش رضایت مشتری در فروش آنلاین در دوران بحران کوئید ۱۹
  2. تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری
  3. تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بازاریابی الکترونی
  4. تجارت الکترونیک – مطالعه حریم شخصی، اعتماد و امنیت از دیدگاه مشتری
  5. بررسی تاثیر اعتماد بر خرید مجدد به واسطه رضایتمشتریدر فروشگاه های آنلاین
  6. رابطه ادراک مشتری از کیفیت خدمات، امنیت و وفاداری با موفقیت در تجارت الکترونیک
  7. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
  8. تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک
  9. بررسی و ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رویگردانی مشتری در تجارت الکترونیکی
  10. شناسایی راهکارهای جلب اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست