موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک

  1. استراتژی غیربازار رویکردی یکپارچه و فرا استراتژیک به بازار
  2. شناسایی تاثیر استراتژی بازاریابی بر روی عملکرد بازارشرکت های صنعتی شهرستان ارومیه
  3. ضرورت بازاریابی داخلی و عملکرد مالی در استراتژی بازار یابی
  4. تأثیر اقدامات همکاری و شبکهبندی منابع سازمانی بر مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی نوآوری در ارائه خدمات
  5. تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر معتبرسازی و توسعه مقیاس محصولات
  6. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت های کشتیرانی با نقش میانجی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
  7. استراتژی بازاریابی :خوشه بندی موانع اجرا درشرکت ایران خودرو
  8. تحلیل اثر استراتژی های بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت های بورس اوراق بهادار
  9. موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو

موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک

  1. شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی
  2. بررسی عوامل کلیدی موثر بر عملکرد صادراتی صنایع معدنی، با تمرکز بر صنعت سنگ ایران
  3. تدوین استراتژی بازاریابی براساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک
  4. تصمیم گیری بهینه در استراتژی بازاریابی با استفاده از تکنیک topsis
  5. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر کسب مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی اثربخشی تبلیغات با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی
  6. بررسی جایگاه رقابتی بانک های تجاری بر اساس نوع استراتژی بازاریابی آنها (مطالعه ای در استان کردستان)
  7. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده، اعتماد مصرف کننده در قصد خرید آنلاین با تعدیل گری ویژگی های وب سایت (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)
  8. تبیین الگوی یکپارچگی استراتژی تولید و بازاریابی بر اساس نقاط مرجع استراتژیک
  9. تحلیل تاثیر نوآوری بازاریابی بر استراتژی های بازاریابی سبز مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان
  10. ارزیابی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

عنوان پژوهشی مدیریت بازرگانی استراتژیک

  1. بررسی روشهای بازاریابی فضای مجازی و رسانه های نوین اجتماعی
  2. تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان
  3. نقش استراتژی بازاریابی و مدیریت دانش در توسعه محصولات ارگانیک (ورمی کمپوست)
  4. بررسی استراتژی های بازاریابی پروژه های ساختمانی مسکونی در شرایط رکود:مطالعه موردی تهران-ایران
  5. تاثیرات استراتژی بازاریابی سبز بر آگاهی از برند مورد مطالعه : شرکت های صادر کننده مواد غذایی
  6. بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح
  7. تاثیر پیچیدگی استراتژیک بر استراتژ؛ی بازارایابی و عملکرد سازمانی مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان سنندج
  8. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی با نقش میانجی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
  9. تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان )
  10. بررسی تاثیر کارکردهای هوش رقابتی بر اثر بخشی استراتژی بازاریابی

موضوع پیشنهادی مدیریت بازرگانی استراتژیک

  1. انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب بر اساس ارزیابی منابع مزیت رقابتی سازمان با رویکرد تحلیل شبکه ای ( ANP )
  2. بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)
  3. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک شده واعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین )
  4. یکپارچگی استراتژیهای بازاروتولیددرطراحی محصول :مطالعه موردی کیفیت درخودروسازی
  5. الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت
  6. تغییرات اقتصاد جهانی و تاثیر آن بر مدیریت استراتژیک بازاریابی
  7. بررسی اثر بخشی اجرای استراتژی بازاریابی با تأکید بر عملکرد تولید و مشتری
  8. تأثیر پیچیدگی استراتژیک بر استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی مطالعه موردی: شرکت های کوچک ومتوسط شهرستان سنندج
  9. تاثیر استراتژی های بازاریابی محصولات وب سایت فروشنده بر قصد خرید (مطالعه موردی: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی رفاه)
  10. بررسی تأثیر استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی بر اعتماد مشتری با تأکید بر نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی مورد مطالعه: (آژانس های مسافرتی شهر مشهد)

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست