
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی
- جایابی بهینه منابع تولید پراکنده در بازار برق تجدید ساختار یافته با روشی مبتنی بر قیمت حاشیه ای محلی
- بهینه سازی چند هدفه در تسویه بازارهای محلی توان راکتیو با در نظر گرفتن نایقینی
- ارتقاء شاخصه های فنی و اقتصادی شبکه تجدید ساختار یافته با حضور رقابتی و بهینه منابع تولید پراکنده در کنار افزایش جذابیت بازار برق
- جایابی بهینه TCSC در محیط بازار به منظور کاهش تراکم با در نظر گرفتن قیمت های حدی توان اکتیو
- مقایسه ادراک مشتریان از فروشگاه های تخفیفی با برند داخلی و جهانی( مطالعه موردی: فروشگاه های افق کوروش و هایپر استار)
- نقش بازارچه های محلی در ارتقاء اقتصاد روستایی مورد: دهستان سلطان آباد
- طراحی مرکزرشدوتوسعه اقتصادی بارویکرداقتصادی پایدارمحلی درقالب بازارچه مرزی شهرستان مریوان
- روند تحول بازارهای دوره ای محلی در استان گیلان در چارچوب تحولات اقتصادی ایران در افق 1404
- بررسی تاثیربه کارگیری انرژی بادی برروی بازارهای برق با قیمت گذاری حاشیه ای محلی LMP
موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی
- جایابی بهینه DGدر بازار برق عمده فروشی به منظور مدیریت تراکم و کاهش هزینه سیستم
- نقش بازارچه های محلی و هفتگی در تحقق اقتصاد مقاومتی ( نمونه موردی : شهر ساحلی نور )
- تعیین مکان و اندازه بهینه واحدهای تولید پراکنده براساس شاخص های بازار برق
- توسعه پایدار گردشگری در شیروان از طریق ایجاد بازار فرآورده های محلی
- بررسی عوامل موثر بر توسعه بازارچه های محلی روستایی با تاکید بر گردشگریمورد مطالعه شهرستان سامان استان چهارمحال وبختیاری
- مدیریت بازاربرق با نصب بهینه منابع تولید پراکنده جایابی مبتنی بر ISC,LMP
- مکان یابی بازارچه های محلی ویژه بانوان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی(مطالعه موردی : پارک های شهر تبریز )
- نقش بازارچه های محلی و روزانه در افزایش رضایت مصرف کنندگان و درآمد تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در استان های گیلان و خراسان جنوبی
- تاثیر مدیریت تراکم انتقال برکاهش هزینه بازار دوجانبه و افزایش سودمعامله گر
- برنامه ریزی بازارتوان راکتیو احتمالی بادرنظرگرفتن پایداری ولتاژ ورزرو توان راکتیو محلی
عنوان پژوهشی مدیریت بازرگانی داخلی
- نقش بازارهای دوره ای محلی در پایداری اقتصادی شهری-مطالعه موردی استان گیلان
- بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی
- نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی داخلی بر سفارشی سازی خدمات حرفه ای کسب و کار B2B (مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده قطعات خودرو در استان قزوین)
- بررسی اثر مسئولیت اجتماعی داخلی و خارجی بر خلاقیت با در نظر گرفتن نقش میانجی عجین شدن با شغل ( مورد مطالعاتی: شرکت های کوچک و متوسط استان قزوین )
- رابطه بین مدیران داخلی، ریسک گریزی و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)
- ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی
- اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در ادارههای تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری
- شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران از پیامرسانهای داخلی (نمونهکاوی: پیامرسان سروش)
- پژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393
موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت بازرگانی داخلی
- بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی
مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران - بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند
- بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسطۀ ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)
- ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی
- طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد
- تأثیر ارتباطات دهانبه دهان بر خرید خودروهای داخلی
(مطالعهی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) - مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان
محصولات لوازم خانگی در استان گیلان - تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران)
- بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)
- تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش داخلی و موضوع پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی را از دست ندهید!