موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه دکتری بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه دکتری بازاریابی

  1. تاثیرارتباطات یکپارچه بازاریابی بر خلق ارزش ویژه برند مطالعه موردی : هتل های پارسیان تهران
  2. بررسی تاثیر بازاریابی و شبکه سازی از طریق ارزش مشتری و هم آفرینی ارزش (مورد مطالعه: شرکت خودروسازی ایران خودرو)
  3. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات و جذب گردشگران سلامت
  4. بررسی اثر دارایی ویژه بر عملکرد صادراتی شرکتهای برتر صادر کننده ایرانی و تعیین نقش انتخاب بازار بین المللی در آن
  5. رابطه بازاریابی و برندسازی با کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز فروش کالاهای ورزشی استان اردبیل
  6. ارزیابی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: گروه مدیران خودرو در شهر تهران)
  7. بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد تعهد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل)
  8. تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر رفتار سازمانی
  9. تاثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار

موضوعات پایان نامه دکتری بازاریابی

  1. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان نظام بانکی (مورد پژوهی:بانک ملت)
  2. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: نمایشگاه های بین المللی کیش)
  3. ارائه مدل رفتاری مصرف کنندگان با استفاده از ژنتیک فازی مبنی بر چندهدفه به منظور پیش بینی در بازاریابی
  4. بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه (استان خوزستان)
  5. تاثیر استراتژی های بازاریابی بر شهرت سازمان ها (مورد مطالعه؛ شرکت های فعال در شهرک صنعتی پرند تهران)
  6. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه استقلال
  7. بررسی رابطه بین رقیب گرایی باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح
  8. بررسی تأثیرآمیخته بازاریابی4p بر رفتارخرید مصرفکنندگان برنج استان مازندران
  9. محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری
  10. ارائه مدلی برای انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی در شرایط بحران برای شرکت های وارد کننده (مطالعه موردی :شرکت هوا تجهیز ایمن)

عنوان پژوهشی دکتری بازاریابی

  1. تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا
  2. بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان
  3. عوامل موثر بر انتخاب مسیرهای بازاریابی مرکبات در بین تولیدکنندگانشهرستان فسابا تأکید بر نقش بستهبندی
  4. شناسایی سبک رفتاری مصرف کنندگان مواد لبنی بمنظور بخشبندی بازارهای هدف شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس بر اساس مدل سبک زندگی مرتبط با غذا
  5. بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت خدمات بر بازاریابی دهان به دهان (موردمطالعه: بانک انصار استان خراسان شمالی)
  6. ارزیابی مسائل اخلاقی درمبادلات خرید وفروش دربازاریابی خاکستری مطالعه موردی: منطقه آزاد ارس
  7. بررسی و اولویت بندی استراتژیهای تبلیغات و بازاریابی برای تولید یک برند در صنایع غذایی مطالعه موردی: برند گلاز شرکت سولار سویا مازندران
  8. بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه
  9. تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان
  10. بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی در بانک های خصوصی

موضوع پیشنهادی پايان نامه دکتری بازاریابی

  1. تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته 7p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها)
  2. بررسی مولفه های موثر بر بازاریابی مکان واولویت بندی آنها از نظر گردشگران بین المللی (مطالعه موردی بنای تاریخی شمس تبریزی)
  3. اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی رویکرد گرایش به بازاریابی پارتیزانی در بنگاه های کوچک و متوسط استان مازندران
  4. بررسی آمیخته بازاریابی زنجیره تامین فراورده کنسرو ماهی تن استان هرمزگان و ارائه راهکارهای بهبود آن
  5. بررسی تاثیر عوامل سه شاخگی (شامل ساختاری، محتوایی و زمینه ای) بازاریابی شبکه های اجتماعی بر توسعه کسب و کار
  6. رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود انگیزشی و آگاهی اجتماعی)
  7. مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی
  8. بررسی رابط بین آمیخته بازاریابی و بازاریابی رابطه مند در نمایندگی های LG شهر کرمان
  9. پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری , استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران
  10. بررسی رابطه بین عناصر طراحی بسته بندی محصول و رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت لبنیاتی داماس شهرستان داراب

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه و موضوع پایان نامه بازاریابی جدید را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست