موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی دریایی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه مدیریت بازرگانی دریایی

  1. نقش پارامترهای ساماندهی فضای شهری در رشد اقتصادی شهر بندر لنگه نمونه موردی بازار مساح
  2. بررسی ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای یک کسب و کار تولیدی در پرورش ماهی استان خوزستان
  3. بررسی تاثیر ابعاد هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی شرکت های تامین کننده تجهیزات پالایشگاه نفت بندرعباس
  4. تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی بنادر با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی (مورد کاوی: بندر امام خمینی)
  5. ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان زن باشگاه های بدنسازی شهربندرعباس
  6. بهره برداری از توزیع کنندگان برق در بازار برق با در نظر گرفتن جرائم مالی مربوط به آلودگی محیط زیست
  7. برنامه ریزی به مدار آمدن واحدهای نیروگاهی با درنظرگرفتن حاشیه امنیت در یک بازار دوطرفه
  8. بررسی کیفیت فاضلاب تولیدی بازار ماهی فروشان شهربندرعباس و ارایه پیشنهاد جهت تصفیه آن
  9. بررسی وضعیت استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی

موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی دریایی

  1. بررسی عوامل موثر بر افزایش حس سرزندگی در بازار نمونه موردی : بازار قدیم بندرعباس
  2. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی بندر شهید رجایی با استفاده از روش تحلیل SWOT
  3. تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان (مطالعه موردی:مجتمع بندری امام خمینی(ره)
  4. بررسی، تحلیل و تعیین موقعیت و راهبرد اصلی محصول لوبکات با استفاده از ماتریس رشد سهم بازار
  5. بررسی سیمای بصری شهرهای ساحلی مطالعه موردی: شهر بندرعباس (حد فاصل بازار ماهی فروشان تا دادگستری)
  6. آیا واقعا سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر، ارزشمند است
  7. کاربرد الگوریتم بندرز جهت مدیریت تراکم در بازار برق هیبرید
  8. رابطه ی بین ابعاد ارزش های فرهنگی با بازاریابی دهان به دهان ذینفعان خدمات ورزشی اداره ورزش و جوانان شهر بندرلنگه
  9. بررسی و تحلیل بافت های قدیمی شهر بندرعباس با تکیه بر ساماندهی بازار بزرگ و اوزیها
  10. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید بندرعباس

عنوان پژوهشی مدیریت بازرگانی دریایی

  1. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بنادر کشور و تعیین میزان اثر گذاری هر یک از عناصر مطالعه موردی : پایانه کانتینری بندر شهید رجایی
  2. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب مقصد گردشگران خرید بندرعباس
  3. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر کسب سهم بازار(مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی، بندر امام خمینی ره)
  4. سنجش کیفیت زندگی با تاکید خاص به هویت شهری در بافت مرکزی محدوده بازار(بلوار ساحلی) شهر بندرعباس
  5. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی، بر روی مشتری مداری ( مورد مطالعه: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر )
  6. نقش گردشگری در توسعه ی اقتصادی بازارچه ی ساحلی شهرستان ترکمن
  7. نقش گردشگری در توسعه‎ی اقتصادی بازارچه‎ی ساحلی شهرستان ترکمن
  8. بررسی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی در بندر شهید بهشتی
  9. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی خدمات بندر امیرآباد با استفاده از روش AHP
  10. ارزیابی عوامل مؤثر بر روند خرید و فروش ماهی در بازارهای ماهی بنادر
    استان گیلان

موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت بازرگانی دریایی

  1. خدمات بندري 3 درصد هزينه زنجيره حمل و نقل دريايي را تشكيل مي دهد؛ مديركل توافق نامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دريانوردي در گفت و گو با پيام دريا
  2. بازاريابي خدمات بندري و نقش آن در توسعه و رونق بنادر
  3. مديرعامل كشتيراني درياي خزر در گفت وگو با پيام دريا اعلام كرد: راه اندازي خطوط كانتينري، و حضور در بازار حمل فلۀ بين الملل
  4. ضرورت حمايت از نهاد مشاور و بازارياب در صنايع دريايي و بندري
  5. ارزيابي عوامل مؤثر بر روند خريد و فروش ماهي در بازارهاي ماهي بنادر استان گيلان
  6. بندرعباس، دروازه ورود به بازار ترانزيت آسياي ميانه، افغانستان و عراق
  7. شناسايي و رتبه بندي عوامل مؤثر در تبليغات بازاريابي اداره بندر چابهار با استفاده از تكنيك سلسله مراتبي
  8. برگزاري جشنواره: راهكاري براي معرفي محصول در بازارهاي داخلي و خارجي
  9. ضرورت حمايت از نهاد مشاور و بازارياب در صنايع دريايي و بندري
  10. شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر بازاريابي خدمات بندر اميرآباد با استفاده از روش AHP

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست