موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی

  1. تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی با نقش میانجیگری تعهد سازمانی(مطالعه بانکهای تجاری شهرستان نیشابور)
  2. تاثیر تعدیل کننده تناسب فرهنگی روی رابطه رویه بازاریابی داخلی و رضایتمندی کارکنان:یک بررسی تجربی در مورد کارکنان توریسم متولد استرالیا و تایوان
  3. بررسی تاثیر توسعه کارکنان بر مشتری گرایی کارکنان بانک کشاورزی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار
  4. تاثیر مسولیت اجتماعی، بازاریابی داخلی و عدالت سازمانی بر تمایل به ترک شغل با تا کید بر نقش واسطه ای تعهد سازمانی
  5. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر بازار محوری بانک های تجاری و تاثیر آن بر وجهه شرکت و وفاداری مشتریمطالعه مورد: شعب بانک ملی در شهر اصفهان
  6. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عناصر تعهد سازمانی مطالعه موردی؛ شرکت تقطیران کاشان
  7. رابطه بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در شرکت های تولیدی کالای ورزشی آذربایجان شرقی
  8. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات باتوجه به نقش میانجی رضایت شغلی،تعهد سازمانی و رفتارشهروندی،مطالعه پیمایشی بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار
  9. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای

موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی

  1. تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  2. بررسی نقش میانجی تعهد، شایستگی، و رفتار شهروندی سازمانی در تاثیر بازاریابی داخلی برعملکرد دانشگاه آزاد سلامی
  3. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و بازارگرایی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان گلستان
  4. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر قصد جابجایی با میانجی گری تعهد سازمانی در شرکت بین-المللی مهندسی ایران (ایریتک)
  5. بررسی تأثیر نقش رابطه بازاریابی داخلی بر هوش اخلاقی کارکنان(مطالعه موردی: کارکنان بانک های شهر ایلام)
  6. بررسی برند سازمان بر مبنای بازاریابی و برندینگ داخلی (مورد مطالعه:شرکت آب و فاضلاب روستایی زنجان)
  7. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی با توجه به ساختارهای پیشین و متعاقب آن در شرکت مخابرات استان گیلان
  8. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه
  9. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر بازاریابی داخلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  10. تاثیر بازاریابی داخلی بر تحول خدمات رسانی از منظر کارکنان ( مطالعه موردی بانک ملت ، استان کهگیلویه و بویراحمد)

عنوان پژوهشی مدیریت بازرگانی داخلی

  1. بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و رابطه آن با اثربخشی سازمانمطالعه موردی: هتل های پنچ ستاره ایران
  2. بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی سازمان و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت در میان کارکنان سازمان تامین اجتماعی شعب شرق تهران
  3. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر شجاعت اخلاقی حرفه ای و سکوت سازمانی (مورد مطالعه کارمندان دانشگاه یزد)
  4. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی در ایجاد وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : کارکنان و نمایندگان بیمه ایران استان اردبیل)
  5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی مبتنی بر نقش کیفیت خدمات مورد مطالعه شعب بانک انصار در استان گیلان
  6. نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران)
  7. بررسی رابطه تحلیل رفتگی شغلی کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان )
  8. تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران)
  9. بررسی نقش واسطه ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان بهشهر)
  10. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)

موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت بازرگانی داخلی

  1. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد مالی شرکت با نقش میانجی دلبستگی شغلی و مشتری گرایی (مورد مطالعه: مدیریت ها و ادارات ستادی شرکت ملی حفاری ایران)
  2. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ارزش ویژه برند بانک رفاه از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهرستان گلپایگان)
  3. بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده و فن آوری بر بازاریابی داخلی (مورد مطالعه: شرکت مجتمع صنایع قائم رضا)
  4. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با توجه به رضایت شغلی و تعهد سازمانی
  5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت نفت بهران
  6. بررسی رابطه ی بین بازاریابی داخلی و عدالت سازمانی کارکنان شرکت زمزم در استان گلستان
  7. بررسی میزان تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری مطالعه موردی: بیمه آسیا
  8. تاثیر بازاریابی داخلی بر سلامت سازمانی با بررسی متغیرهای رضایت شغلی، کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی به عنوان متغیرهای میانجی (مورد مطالعاتی: کارکنان مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای شهر تهران،ایران)
  9. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک قوامین استان کرمان)
  10. بررسی تأثیر فرایند نام تجاری کارکنان بر پیامدهای حاصل از آن بر اساس مدل مایلزومانگلولد (مورد مطالعه: شرکت اسنوا، 1393)

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست