موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه رشته تجارت الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه رشته تجارت الکترونیک

  1. مطالعه ای بر عوامل متفاوت اعتمادسازی در تجارت الکترونیک و بررسی نظریه ابعاد فرهنگی Hofstede
  2. بررسی تاثیر عضویت ایران در سازمان جهانی تجارت بر عملکرد صنعت بانکداری الکترونیکی کشور (با نگاهی ویژه به بانک ملی ایران)
  3. بررسی تاثیر گرایش به کیفیت و گرایش به برند بر قصد خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی؛ خریداران اینترنتی شهر ساری)
  4. بررسی میزان تاثیرگذاری کارآفرینی بر موفقیت تجارت الکترونیک مدل B2C(مطالعه موردی : یکی از فروشگاه های اینترنتی )
  5. رویه های عادلانه ناظر بر تعیین دادگاه صالح در دعاوی ناشی از قراردادهای تجاری الکترونیکی
  6. بررسی تأثیر متقابل نهادها بر روند رشد تجارت الکترونیک در ایران از دید اقتصاد نهادگرا
  7. ارائه الگوی بکارگیری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان باهدف ارتقای رضایتمندی مشتریان از خدمات کسب وکارهای الکترونیکی
  8. ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی
  9. TDEM مدل اعتماد و اطمینان آگاه از معنا در شبکه های تجاری نظیر به نظیر و مبتنی بر منطق پویای شناختی احتمالی

موضوعات پایان نامه رشته تجارت الکترونیک

  1. نقش تعامل انسان با رایانه HCI در جلوگیری از افراطی گری ها برای جذب مشتری در تجارت الکترونیکی
  2. مروری بر روش های شناسایی تقلب در تراکنش کارت های اعتباری با استفاد از الگوریتم ژنتیک و جستجوی پراکنده
  3. بررسی اثربخشی عوامل «رضایت» و «اعتماد» به طور مشخص بر روی هر یک از دو نوع وفاداری «وفاداری نگرشی» و «وفاداری رفتاری»
  4. ارائه مدل فرآیندهای عملیاتی گمرکی مناسب در راستای استقرار تجارت الکترونیک در ایران (مطالعه موردی : گمرک غرب تهران)
  5. استفاده از دسته بندی کاربران برای افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی بانک پارسیان کرمانشاه)
  6. شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز)
  7. نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی
  8. اولویت بندی موانع بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک ومتوسط با استفاده از تکنیک FAHP مورد مطالعه:شهرک های صنعتی شرق استان مازندران
  9. به کارگیری و استقرار موفقیت آمیز تجارت الکترونیک به وجود یک برنامه و استراتژی مدون درمدیریت خرده فروشی
  10. شناسایی عوامل موثر بر افزایش نرخ تبدیل وب سایت در تجارت الکترونیک: یک پژوهش ترکیبی

عنوان پژوهشی رشته تجارت الکترونیک

  1. عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات الکترونیک از نظر مدیران بنگاه های کوچک و متوسط؛ مطالعه ای در منطقه آزاد ارس
  2. تاثیراعتمادمصرف کننده به واسطه و خریدار برروی رفتارصادقانه وقصدخرید در بازارهای اینترنتی
  3. شناسائی وتعیین اولویت زیرساخت های بکارگیری تجارت مشارکتی درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران (c-commerce)
  4. تحلیل شاخص های اساسی عملکرد در سایت های تجاری B2C ایرانی با استفاده از ارزیابی عملکرد متوازن
  5. بررسی استقرار تجارت الکترونیکی در شرکتهای بازرگانی، با رویکرد ایجاد وب سایت و تاثیر آن بر فروش
  6. بررسی عوامل تاثیر گذار بر فعالیت های تجارت سیار و استفاده از سرویس های آن (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
  7. شناسایی و اولویت بندی موانع و چالش های پیاده سازی الکترونیک در ایران با رویکرد فازی
  8. گردشگری مجازیE-Tourism در فضای وب : ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات گردشگری و جذب گردشگر در ایران
  9. اثر تجارت الکترونیک بر ارزش افزوده حاصل از صادرات و عرضه داخلی مرکبات مطالعه موردی محصول نارنگی در استان مازندران
  10. تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالش های آن (مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود)

موضوع پیشنهادی پايان نامه رشته تجارت الکترونیک

  1. بررسی رابطه بین تجارت الکترونیک با نو آوری سازمانی و عملکرد مالی بانک مسکن استان خراسان رضوی
  2. افزایش یکپارچگی زنجیره تأمین با پیاده سازی سیستم تجارت الکترونیکی: نمونه شرکت بازرگانی دولتی ایران
  3. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر تقویت تجارت الکترونیک در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تعاونی های شهر شیراز)
  4. اثر ادراک مشتریان از کیفیت وب سایت های اینترنتی بر اعتماد آن ها در تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگری جنسیت
  5. بررسی تکنیکهای بازاریابی شبکه ای در عملکرد شرکت تجاری کهکشان(مطالعه موردی : اعضای فعال شرکت تجاری کهکشان نمایندگی لارستان)
  6. تحلیل رفتار دسترسی کاربران برای ارتقا توانایی هوش کسب وکار در وبسایتهای تجارت الکترونیک
  7. مطالعه عوامل تاثیر گذار بر جلب اعتماد مشتریان برای استفاده از خدمات الکترونیکی در فضای مجازی
  8. نگاهی بر مهمترین روشهای مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار برای پشتیبانی از مدیریت زنجیره تامین
  9. تاثیر بازاریابی موتور جستجو بر افزایش راندمان کسب و کارها و نقش آن در بهبود تجارت الکترونیک در ایران
  10. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر بازده دارایی های شرکت پتروشیمی فناوران با درنظر گرفتن نقش میانجی نوآوری

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه ارشد تجارت الکترونیکی و موضوع پایان نامه تجارت الکترونیکی را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست