
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پژوهشی ارشد تجارت الکترونيک
- اولویت بندی کاربردهای هوش تجاری در تجارت الکترونیک به روش FAHP: مطالعه موردی وبسایت یاتا
- الگویی برای مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم های هوشمند تجاری جهت تهیه کاتالوگ وخرده فروشهای شبکه ای (آنلاین)
- ارزیابی آمادگی الکترونیکی در راستای استقرار تجارت الکترونیکی مطالعه موردی: سیمان سپاهان
- بررسی امکان ایجاد قراردادهای الکترونیکی در صنعت نفت از منظر حقوقی، با نگاه ویژه به قراردادهای مدیریت طرح (MC)
- بررسی رابطه بین ابعاد اعتماد مشتری و تجارت الکترونیکی در شعب بانک اقتصادنوین استان گلستان
- شکاف دانش در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2b EC) در کشورهای درحال توسعه
- بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای
- نقش استفاده از فناوری اطلاعات بر افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: شرکت پگاه شهر همدان)
- بررسی و تحلیل وظایف و تکالیف و مسئولیتهای حقوقی امضا کننده و طرف اعتماد کننده در امضا الکترونیک
موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
- عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک (مورد مطالعاتی مشتریان ایران خودرو شهرستان دورود)
- ارایه راهکارهای توسعه محتوای دیجیتال کشوردربسترتجارت الکترونیکی بابررسی الگوهای بین المللی
- بررسی عوامل موثر بر رفتار برنامه ریزی نشده در خرید آنی از فروشگاه های تجارت الکترونیک
- ارائه چارچوب تجارت الکترونیک برای بازارهای الکترونیکی و سیستم های اطلاعاتی بین سازمان ها و کاربران
- نقش عوامل بین سازمانی در آمادگی سازمانی شرکتهای کوچک ومتوسط برای پذیرش تجارت الکترونیک
- نحوه ی تشکیل قراردادهای الکترونیکی و بررسی تاثیر امنیت بر ترویج این قراردادها ( مطالعه ی مروری)
- تأثیر تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادی کشورهای درحالتوسعه اسلامی
- بررسی عوامل مؤثر بروفاداری مشتری در خرده فروشی های آنلاین (مطالعه موردی: کارکنان شرکت کاله آمل)
- اولویت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
- بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره
عنوان پژوهشی کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
- استفاده از پلتفرم های توسعه ی کم کد در ایجاد نرم افزارهای تجاری و مبتنی بر فرآیندهای کسب و کار
- ارزیابی و رتبه بندی عوامل اعتماد الکترونیکی به معاملات الکترونیکی زمینه تجارت الکترونیکی B2C
- بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی
- حمایت از حریم خصوصی در فضای وب در پرتو قانون اروپایی حمایت از داده های شخصی و نظام حقوقی ایران
- بررسی نقش کارآفرینی درتوسعه بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با اتکاء برتجارت الکترونیک
- بررسی و ارزیابی وضعیت تجارت الکترونیکی و ارتباط سنجی آن با سطح سواد اقتصادی کارکنان
- عارضه یابی خدمات الکترونیک بانکی (مورد مطالعه: بانک صادرات استان قزوین شعبه دهخدا)
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر افزایش واردات و صادرات کالا و خدمات در مناطق آزاد (مطالعه موردی: سازمان منطقه آزاد ارس)
- روش آرایه رمزگذاری شده در محافظت از عامل در برابر حملات میزبان در سیستم های تجارت الکترونیک مبتنی بر عامل
- ارائه مدلی برای خرید و فروش الکترونیکی سهام با بهره گیری از سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی
موضوع پیشنهادی پايان نامه کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
- بررسی ریسک های تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی در راستای بهبود اعتمادمشتریان جهت توسعه تجارت الکترونیک
- انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی مورد مطالعه فولاد آلیاژی اصفهان
- بررسی تاثیر بررسی تاثیر فرهنگ ملی بر اعتماد مشتری به توسعه تجارت الکترونیک (مورد مطالعه کلیه شعب بانک تجارت شهر تهران)
- ارائه چارچوبی برای اولویت بندی مشکلات وبسایت تجارت الکترونیکی B2C با رویکرد تلفیقی ANP و DEMATEL
- تاثیر فرهنگ و اعتماد مصرف کننده بر تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر، شهر ساری)
- تبیین موانع توسعه گردشگری الکترونیک در صنعت گردشگری ایران (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
- ارائه سیستم تجارت و توسعه الکترونیک برای بازار فرش ایران بر اساس آگاهی و دانش بازاریان تبریز
- پیاده سازی معماری سرویس گرا درسیستم های اطلاعاتی داخلی بنگاه و سیستم های تجارت الکترونیکی بین بنگاهی
- بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده در خرید آنلاین در تجارت الکترونیک جهت تعیین قیمت پویای کالاها و خدمات با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
- چالش های بکارگیری تجارت الکترونیک در سازمان های ایران وارائه راهکاری به منظور استقرار آن با توجه به زیرساخت فنی و فرهنگی ایران
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه تجارت الکترونیکی و موضوع جدید پایان نامه تجارت الکترونیک را از دست ندهید!