موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک

  1. راهبردهای گسترش تجارت الکترونیکی در ایران با وجود موانع خارجی موجود(مورد مطالعه شرکت هلدینگ توسعه سرمایه گذاری انتخاب)
  2. مطالعه مدل های کسب و کارهای موجود برای ارایه سرویس های فنی به برگزارکنندگان کنفرانس های علمی
  3. بررسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم بسته بندی، نشان تجاری (برند) و تجارت الکترونیک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردی: محصول نارنگی استان مازندران)
  4. تعیین میزان وفاداری مشتری با استفاده از نوآوری بازی پردازی در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان سایت شرکت بامیلو)
  5. بررسی تاثیر میزان مهارت و آگاهی از شبکه مجازی بر اجرای موفق تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک (مطالعه موردی: فنی حرفه ای خواهران شهرستان بیرجند)
  6. رتبه بندی وب سایت ها برای انتشار آگهی اینترنتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند شاخصه
  7. کسب موفقیت درتجارت الکترونیک با ایجاد مزیت رقابتی پایداردر سازمانها (مطالعه موردی: سازمانهاو شرکت های موجود در جزیره قشم(حیطه کاری صنعت))
  8. بررسی تاثیر کیفیت طراحی سایت و کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید درصنعت تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
  9. مبادله الکترونیک داده ها با پشتیبانی زبانهای غیر انگلیسی در تجارت الکترونیک شرکت با شرکت

موضوعات پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک

  1. نقش تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت ایساکو منطقه غرب کشور)
  2. ارزیابی و مدل سازی فرآیند تصمیم گیری برای اعتماد به کسب وکار الکترونیکی مبتنی بر کاربرد الگوریتم های یادگیری ماشین
  3. اولویت بندی عوامل موثربراستراتژی تجارت الکترونیک براساس متدولوژی طراحی آکسیوماتیک مبتنی بربدیهیان
  4. بررسی نقش اعتماد بر نگرش و تمایل به خرید در روابط تجارت الکترونیک در حوزه B2B بین شرکت های عضو در سایت enamad
  5. رابطه بین هوش اخلاقی و هوش هیجانی با خود کارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
  6. بررسی عوامل موثر بر استفاده از اینترنت در گردشگری الکترونیک مطالعه موردی شهر همدان
  7. مدل سازی تصمیم گیری و ارزیابی عوامل اعتماد الکترونیکی به تجارت الکترونیکی با کاربرد شبکه های پتری رنگی
  8. ارتقاء بهره وری فروشگاه های مبتنی بر تجارت الکترونیکی با بهره گیری ازتکنیکهای داده کاوی وتجزیه و تحلیل اطلاعات خرید مشتریان
  9. بررسی تاثیر عوامل موثر بر مدیریت زنجیره تامین و بررسی نقش میانجی کاربرد بازارهای الکترونیکی (مطالعه موردی: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار)
  10. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران

عنوان پژوهشی ارشد تجارت الکترونیک

  1. ارزیابی تأثیر کاربرد تجارت الکترونیک بر میزان صادرات بادام استان چهارمحال و بختیاری
  2. ارائه ساختاری برای ایمن سازی تراکنش های تجارت الکترونیک در سیستم گسترده ی کارت های هوشمند
  3. ارایه راهکارهایی برای غلبه بر موانع پیاده سازی تجارت الکترونیک: استراتژی هایی برای ایران
  4. نگرش مدیران شرکت های عضو اتحادیه صنف خدمات کامپیوتری شهرستان گنبدکاووس نسبت به عوامل حیاتی موفقیت تجارت الکترونیک
  5. ارزیابی و اولویت بندی استراتژی های تجارت الکترونیک مبنی بر رویکرد تصمیم گیری چند معیاره
  6. الگوی ارائه ی چارچوبی برای توسعه ی سامانه ی پیشنهادگر محصولات در وب سایت های تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های فازی
  7. بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر تکرار خرید در تجارت الکترونیک با تبیین نقش میانجی ارزش درک شده در مشتریان شرکت های هواپیمایی شهر کرج
  8. تاثیر اصول اخلاقی تجارت الکترونیک بر قصد خرید مجدد و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه:مشتریان دیجی کالا در شهر تهران)
  9. بررسی نظام حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیک در ایران با نگاهی به تأثیر آن بر رشد و توسعه اقتصادی
  10. بررسی و امکان سنجی کاربرد فن آوری اطلاعات در شرکتهایی با فعالیت EPC با تاکید برتجارت الکترونیک مورد مطالعه مجتمع صنایع قائم رضا فعال در پیمانکاری

موضوع پیشنهادی پايان نامه ارشد تجارت الکترونیک

  1. ارائه یک مدل جامع برپذیرش و توسعه تجارت اجتماعی درایران موردمطالعه: شهرستان زاهدان
  2. بررسی تاثیر ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و محیط تجارت الکترونیک بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان تجهیزات پزشکی در استان تهران)
  3. تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر تبلیغ تجاری، موقعیت یابی و تجارت الکترونیک(مورد مطالعه شرکتهای دانش بنیان)
  4. عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت های تعاونی کوچک و متوسط ( مطالعه موردی: شرکت های شهر بیله سوار)
  5. شناسایی و اولویت بندی مشکلات و موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران به روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP
  6. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر فعالیت زنجیره تامین در شرکت های استارت آپی: فرآیند و چگونگی ایجاد مزیت رقابتی با بهره گیری از روش معادلات ساختاری
  7. استراتژی های LG-GL و تجارت الکترونیک با تاکیدی بر فرصت های جهانی در بازارهای محلی
  8. بررسی دلایل مشتریان به خرید اینترنتی و میزان تمایل و رضایتمندی مشتریان از فروشگاه های اینترنتی
  9. بررسی عوامل تأثیرگذار بر میزان پذیرش تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین
  10. برآورد میزان آمادگی اعتماد الکترونیکی شرکت های تجارت الکترونیکی نوع شرکت با مشتری

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع جدید پایان نامه تجارت الکترونیک و موضوع پایان نامه رشته تجارت الکترونیک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست