
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه تجارت الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پایان نامه تجارت الکترونیک
- بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به ان در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجا
- بررسی تطبیقی فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM)
- بررسی جایگاه اعتماد و ریسک درک شده درمدلهای پیش بینی قصد خرید مشتری در تجارت الکترونیک
- بررسی تاثیر پیش نیازهای تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- مدیریت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکزیرساخت های تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک در ایران
- عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی
- بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- امکان سنجی و اثر بخشی تجارت الکترونیک در بهبود و ارتقاء رقابت پذیری بنگاه ها در بخش صنعت: با استفاده از رویکرد A.H.P فازی
- بررسی امکان استقرار تجارت الکترونیکی در شرکت های تولید برق تحقیق موردی: نیروگاه حرارتی سهند
موضوعات پایان نامه تجارت الکترونیک
- بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی و مدیریت دانش جهت دستیابی و ایجاد مدیریت دانش مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی
- خوانش معنایی پاره ای از نشانه های ارتباط غیرکلامی معلم – دانش آموز در مقطع ابتدایی
- بررسی تاثیر اقتصادی ICT تجارت الکترونیک بربازاریابی محصولات کشاورزی کشاورزان شهرستان کرمانشاه
- فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی مشهد مارکت)
- بکارگیری QFD در چهارچوب برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل تجاری الکترونیکی سازمان ها (E-PAF)
- تحلیل اثربخشی پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات بر اساس مدل دیویس در راستای خدمات مالیاتی الکترونیکی به مودیان مالیاتی استان البرز
- بکار گیری تجارت الکترونیکی در امور بازرگانی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر
- چالش ها و راهکارهای حریم خصوصی اطلاعات در ارتباطات اینترنتی ایران با نگاهی به کشورهای توسعه یافته: مطالعه موردی حفاظت داده های شخصی و قوانین مربوطه در حوزه سلامت الکترونیک
- بررسی طراحی کاتالوگ الکترونیکی برای شرکتهای تجارت الکترونیک با رویکرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
- سازگاری تجارت الکترونیک با سازگاری شغلی در بنگاه های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت پرسی ایران گاز تهران)
عنوان پژوهشی تجارت الکترونیک
- بررسی ابعاد حاصل از به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه در راستای عملیاتی کردن طرح تحول بیمه ای
- ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه)
- مطالعه مدل های کسب و کار موجود برای ارایه سرویس های فنی به ناشرین نشریات علمی دیجیتال
- مروری بر تاثیرات پاندمی کویید- 19 بر تجارت الکترونیک در جهان و راهکارهای گذر از دوران کرونا و پسا کرونا
- بررسی چالش های توسعه تجارت الکترونیکی ایران در گذار از ساختار سنتی به ساختار نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات با رویکرد تمرکز بر اثربخشی مدل چند بعدی تجارت الکترونیک در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات
- بررسی استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک جهت افزایش عملکرد صادراتی درصنعت پتروشیمی (مورد مطالعه: پتروشیمی فناوران)
- رابطه تمایلات رفتاری بر اساس مدل UTAUT و اعتماد اولیه با پذیرش خدمات بانکی اینترنتی
- شناخت و تبیین قواعد حقوقی حمایت از مصرف کننده در راستای توسعه مدیریت شهری الکترونیک
- تحلیل گزینه های استراتژیک مربوط به حریم خصوصی و اعتماد در تراکنشهای تجارت الکترونیک
- درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تجارت الکترونیک در فضای مجازی با توجه به ظرفیت های ایران اسلامی
موضوع پیشنهادی پايان نامه تجارت الکترونیک
- هوشمند کردن عاملهای خرید و فروش در تصمیم گیری با به کارگیری الگوهای ادراک فازی (FCM)
- بررسی تاثیر ارزیابی محصول توسط مصرف کننده و اعتماد، بر قصد خرید مجدد درمحیط تجارت الکترونیک
- بررسی تاثیر استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی بر کسب و کار تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی سمنان)
- مدل نوین چانه زنی درمعاملات تجارت الکترونیک بین بنگاهی برمبنای معادله نش در نظریه بازیها
- بررسی تاثیر استفاده از تجارت الکترونیک بر عملکرد مالی با توجه به نقش نوآوری سازمانی
- بررسی فاکتور های حیاتی موفقیت در پزشکی از راه دور با استفاده از مدل های TEO و تحلیل سلسله مراتبی منطق فازی
- بررسی نقش میانجی اعتماد آنلاین در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: مشتریان سایت علی بابا)
- بررسی و رتبه بندی موانع تجارت الکترونیکی در سازمانهای ایرانی با استفاده از روش فرایند سلسله مراتبی فازی
- بررسی تاثیر کیفیت سایت بر عوامل کلیدی موثر در تصمیم گیری مشتریان درتجارت الکترونیک
- الگوهای راهبردی مدل های پذیرش و استقرارتجارت الکترونیک به همراه یک مدل پیاده سازی پیشنهادی در SME های ایران
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه دکتری تجارت الکترونیک و موضوع پایان نامه گرایش تجارت الکترونیک را از دست ندهید!