
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازرگانی بین المللی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پایان نامه بازرگانی بین المللی
- ارزیابی استراتژی ها و راه کارهای ورود به بازار بین المللی
- تأثیر ریسک های بین المللی بر شیوه ی ورود به بازارهای خارجی (مورد مطالعه : بانک تجارت)
- ارزیابی نقش بازاریابی بین الملل بر میزان سودآوری شرکت ها
- اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت بازارهای هدف صادراتی با استفاده از روش بهترین بدترین (BWM) در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
- بررسی امکان پایایی تحریم نفتی ایران بر اساس کارکرد بازار بین المللی نفت
- بررسی تاثیر ابعاد استراتژی بازاریابی صادراتی بر شدت صادرات صنایع لبنیات شهر مشهد با نقش میانجی عملکرد (مورد مطالعه: شرکت های صادرکننده مواد لبنی)
- نگاهی به بازار نفت خام در سال 2015 و چشم انداز قیمت در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت
- ارزیابی سیاستی اثر توافقات ترجیحی بر سهم بازار ایران در کشورهای طرف توافق
- طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
موضوعات پایان نامه بازرگانی بین المللی
- ارزیابی انتشار فضایی و عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی بین المللی زعفران در افغانستان
- دسته بندی ریسک های بین المللی مؤثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران
- طراحی الگوی آمادگی شرکت های سینمایی ایران برای ورود به بازارهای جهانی
- تحولات تجارت فرش دستباف ایران در دوره قاجاریه (با تکیه بر بازار بین المللی فرش دستباف)
- صادرات در صنعت پلاستیک (با استفاده از شیوههای بازاریابی بینالملل)
- آسیب شناسی توان استراتژیک شرکت سایپا برای ورود به بازارهای جهانی: بررسی عوامل درون سازمانی
- مهارتهای اجتماعی مدیریت بازاریابی بر دستیابی به موفقیت در بازاریابی بینالملل؛ شرکتهای پخش محصولات لبنیات در استان خراسان شمالی
- شناسایی و اولویت گذاری عوامل مؤثر بر انتخاب روش های ورود به بازارهای بین المللی
- همگرایی و رقابت در بازارهای بورس: تعارض حقوق رقابت و حقوق بازار بورس
- ارائه مدل ورود صنعت انیمیشن ایران به بازار بینالمللی با روش نظریهمبنایی
عنوان پژوهشی بازرگانی بین المللی
- تأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی
- شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران
- دعوای فسخ قرارداد با استناد به مواد کنوانسیون بیع بین المللی کالا مصوب سال 1980 میلادی: شرحی بر پرونده شرکت عرضه و بازاریابی والرو علیه شرکت گرینی او و شرکت تجاری گرینی او
- تحلیل تأثیر بازار بورس بین المللی بر بازار بورس ایران : استفاده از رهیافت سیستم دینامیکی و GARCH
- شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران
- بررسی تأثیرجهت گیری بین المللی کارآفرینی برعملکرد بین المللی بادرنظرداشتن نقش میانجی قابلیت شبکه؛استراتژی رقابتی وجهت گیری بین المللی بازار(مورد مطالعه:شرکت ملّی نفت ایران)
- بـررسی جایگاه و اهمیت برند حلال در بازارهای بین المللی
- الگوی زیرساختی مورد نیاز برای اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بینالمللی صنعت نفت
- بازیابی سهم بازار نفت خامهای صادراتی کشور از طریق عرضه نفت خامهای فوق سنگین به بازار
- تحلیل راهبردهای شرکتهای بینالمللی نفتی در بازار نفت و گاز
موضوع پیشنهادی پايان نامه بازرگانی بین المللی
- بررسي عوامل موثر بر ورود به بازارهاي بين المللي با ارائه مدل بومي- اسلامي با استفاده از مدل معادلات ساختاري (SEM) (شركت هاي مركز پارك علم و فناوري شهر مشهد)
- طراحي الگوي ارتقاء عملكرد صادراتي براي صادر كنندگان كشور افغانستان از طريق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به واسطه مديريت آميزه بازاريابي
- تأثير بازارگرايي و تجربه بينالمللي بر عملكرد صادرات با نقش ميانجي استراتژي بازاريابي بينالمللي
- سومين نمايشگاه بين المللي مبلمان اداري تهران: نمايشگاهي در مقياس بازارهاي جهاني مبلمان با حضور نمايندگان اتحاديه توليدكنندگان مبلمان ايتاليا
- كاربست رويكرد كارآفرينانه در ايجاد مدل كسب و كارهاي تأمين انرژي مطالعه موردي؛ بازار بين المللي گاز
- تجارت خارجي بازارمحور، روابط بازرگاني بينالملل و عملكرد صادراتي (مطالعهي موردي: شركتهاي صادراتي شهر مشهد)
- بازگشت مقتدرانه به بازارهاي بين الملل؛ ارائه يك تكنيك تحليل سناريوي چند لايه براي دوره پساتحريم در صنعت كشتيراني
- دكتر كيوان جعفري طهراني: لزوم برقراري تعادل در عرضه و تقاضا در بازار فولاد جهت عبور از دوره پسا كرونا
- شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي اينترنتي بين المللي شركتهاي صادراتي ايران
- جام جم از دستاورد محققان كشور در نمايشگاه اينوتكس 2016 گزارش مي دهد؛ فناور ي ايراني در مسير بازارهاي بين المللي
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی بین المللی و موضوع پیشنهادی پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل را از دست ندهید!