
در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.
عناوین پایان نامه بازرگانی بین الملل
- بررسی تأثیر تفکر ناب بر عملکرد بازاریابی بین الملل شرکت های بازرگانی
- بررسی تأثیر جهت گیری بازار صادرات بر عملکرد صادراتی در صىعت نساجی و پوشاک
- تعیین اثر ابعاد مختلف تجزیه و تحلیل هزینه های معامله بر انتخاب بازار بین المللی
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی شرکت اسنوا
- الویت بندی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی
- تحلیل رقابتی صادرات LNG ایران به بازارهای چین با رویکرد مدل الماس گونه پنج نیروی رقابتی پورتر و مدل PESTEL
- خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت
- بررسی عوامل موثر در میزان توان رقابتی گروه خودروسازی سایپا در ورود به بازارهای بین المللی طی سال های اخیر
- بررسی اثر خصوصیات ویژه شرکت و عوامل محیطی بر عملکرد استراتژیک بازاریابی شرکتهای صنایع غذایی صادرکننده کالا در استان خراسان
موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل
- تاثیر قابلیت های R &D و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده مواد غذایی
- انتخاب استراتژی های بازاریابی در ورود به بازارهای بین المللی با استفاده از روش SWOT
- قابلیت های بازاریابی و عملکرد سرمایه گذاری بین المللی جدید: نقش واسطه ای ارتباطات بازاریابی و تاثیر تعدیل کننده تلاطم فن آوری
- مروری بر چالش های بازاریابی بین المللی در بازارهای پایه هرم
- بررسی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بین المللی
- شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار ورود به بازارهای بین المللی بر سهم بازار با میانجی کنترل فرآیند آماری (مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده دارو واقع در شهر تهران، حاضر در بورس)
- بررسی تاثیر عوامل مرتبط با بازارهای محلی و هدف بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران شهرک صنعتی پرند به بازار های صادراتی
- اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازارهای جدید محصول زعفران ایران بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)
- بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری بین المللی مالی در بازارهای سرمایه ای درحال توسعه و توسعه یافته
- بررسی اثر بازاریابی دیجیتالی بر بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی بازاریابی کارآفرینانه
عنوان پژوهشی بازرگانی بین الملل
- تاثیر ابعاد بازاریابی کار آفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی
- ارائه مدلی در بین المللی سازی تاثیر قابلیتهای تکنولوژی و بازاریابی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
- بررسی تاثیر قابلیتها و عملکرد فعلی بازاریابی بر دستیابی به اهداف استراتژیک در بازارهای بین المللی (شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان)
- بررسی رابطه بازاریابی ویروسی و بین المللی شدن محصول در استارت آپ ها مورد مطالعه: شرکت های نوپا در ارومیه
- ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف بین المللی
- بررسی چالش های بکارگیری فناوری بلاک چین در بازارهای بین المللی
- بررسی اثر تحلیل ابعاد مختلف انتخاب بازار بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکت های برتر صادر کننده ایرانی
- بررسی اثر کنترل و تشخیص نیازهای بازارهای بین المللی بر افزایش صادرات (مطالعه موردی فرش دستباف)
- نقش پیش تبلیغات در پذیرش کاربران برای تقاضای کالاها در بازار بین المللی مورد مطالعه: پیش تبلیغات داروهای تولید شده از گیاهان دارویی
- شناسایی موانع ورود به بازارهای بین المللی و تاثیر این موانع بر عملکرد صادراتی شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی فاز یک و دو ارومیه
موضوع پیشنهادی پايان نامه بازرگانی بین الملل
- مقایسه مهارت بازاریابی بین الملل در هر یک از مراحل بین المللی شدن
- استراتژی کسب و کار بین المللی: دلایل و شکل های گسترش کسب و کار به بازارهای خارجی
- چهارچوب و استانداردهای نظام نظارت IAIS و ارایه راهکارهایی برای بازار بیمه ایران
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت شرکت های کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد تاپسیس فازی مطالعه موردی شرکت های شهرک صنعتی بوعلی همدان
- تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد بازار بین المللی از طریق رفتارهای بازارمحور و کارآفرینانه و درونی سازی دانش
- بررسی تاثیرات فناوری نانو در علوم کشاورزی جهت گسترش فرصت های اشتغال در بازارهای کار بین المللی
- بینالمللی سازی بازیهای تلفن همراه هوشمند موانع ورود بازیسازان ایرانی به بازارهای جهانی و راهکارهای آن
- بررسی تأثیر بکارگیری مدیریت دانش بر عملکرد بازاریابی بین الملل
- بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر استراتژی های بازاریابی بین المللی
- ترسیم مدل ساختاری از مهم ترین مولفه های اثر گذار بر بازاریابی جهانی مطلوب
باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل و موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل را از دست ندهید!