موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پیشنهادی پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل

  1. بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل
  2. اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی
  3. بررسی اثر تحلیل عدم قطعیت رفتاری بر عملکرد صادراتی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای انتخاب بازار بین المللی
  4. اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای ایرانی تولیدکننده الیاف پلی استر برای ورود به بازارهای بین المللی
  5. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و موفقیت صادرات به بازارهای بین المللی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل
  6. مدیریت بازارهای صادراتی گاز طبیعی ایران و چالش های پیش رو
  7. بررسی، طبقه بندی و انتخاب استراتژی های ورودی به بازارهای بین المللی
  8. تاثیر رهبری تحول گرا، تجربه و فرهنگ نوآوری بر عملکرد بین المللی توسعه محصول جدید با میانجی گری اطلاعات بازار بین المللی
  9. بررسی سهم قابل جذب حمل جاده ای از بازارهای منطقه ای و بین المللی

موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل

  1. بررسی ارزش بازاری ماهیان اقتصادی تالاب بین المللی شادگان
  2. بررسی تاثیر رقابت پذیری در بازارهای بین المللی بر حضور فعال در اقتصاد پویا
  3. تحلیل الزامات پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش جهت موفقیت در بازارهای بین المللی مطالعه شرکت های صادرات پلیمر و مواد شیمیایی ایران
  4. بررسی نقش عوامل کلیدی موثر بر مدیریت بازرگانی با تاکید بر بازارهای برون مرزی
  5. نقش و تاثیر استراتژی های بازاریابی بر تجارت بین الملل (مطالعه موردی:منطقه اقتصادی بندر نوشهر)
  6. بررسی عوامل مؤثر بر استراتژی های بازاریابی صادرات محصولات لبنی شرکت پگاه زنجان
  7. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد
  8. تاثیر سیاست های توسعه کارآفرینی بین الملل بر قابلیت های بازاریابی صنایع نفت گاز (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان حوزه نفت گاز استان تهران)
  9. بررسی تاثیر استراتژی های آمیخته بازاریابی بر توسعه صادرات بنگاه های صادرکننده در استان کهگیلویه و بویراحمد
  10. بررسی تاثیر جهت گیری بازار صادرات بر عملکرد صادراتی در صنعت نساجی و پوشاک

عنوان پژوهشی مدیریت بازرگانی بین الملل

  1. تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات ایران و بین المللی محصول زعفران
  2. بررسی تأثیر دانش شبکهای بر ارزش ارتباط- تجارت در بازار خارجیشرکتهای SMEصادرکننده
  3. ارایه مدلی برای سفارش اقتصادی در حالت عدم ثبات بازار در شرایط تحریم
  4. بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی، ویژگی های محیطی و شرکت، تجربه و تعهد بین المللی بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه شرکت های صادراتی استان گیلان)
  5. بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی
  6. تبیین عوامل موثر بر بهرهوری صادراتی با نقش تعدیل گری جذابیت بازارهای بین المللی و تسهیم اطلاعات صادراتی (مورد مطالعه: صادرکنندگان موادغذایی و آشامیدنی)
  7. ویژگی های مدیران ارشد شرکت ها و انتخاب استراتژی ورود به بازار کشور مقصد
  8. بررسی تأثیر دانش شبکه ای بر ارزش ارتباط تجارت در بازار خارجی شرکت های SME صادر کننده
  9. تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد سوات: (مطالعه موردی بانک توسعه صادرات ایران)
  10. سازورکارهای بازار و نظام نظارت و تنظیم هوشمند، نهادینه و خود تنظیم بازار بیمه کشور

موضوع پیشنهادی پايان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل

  1. بررسی تاثیر دانش شبکه ای برارزش ارتباطات تجاری شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده در بازار خارجی مورد تقاضا
  2. بررسی نقش واسطه ای انتخاب بازار بین المللی در تاثیر تکرار معاملات بر عملکرد صادراتی
  3. استراتژی ورود به بازارهای بین المللی شرکت های تولیدی ایران با تلفیقEFQM و QFD و BSC
  4. بازاریابی بین المللی و رویکردهای ارتقاء سرمایه گذاری
  5. واکاوی نقش گرایش کارآفرینانه در توسعه عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازارهای بین المللی: ارائه مدلی جامع
  6. بررسی نقش بستر آموزش الکترونیکی و استراتژی ورود به بازار آموزش بین المللی
  7. بررسی تاثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجی عدم قطعیت در استراتژی بازاریابی(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط صادر کننده استان مازندران)
  8. نقش تحقیق و توسعه در کمک به بازاریابی بین المللی شرکت های تجاری
  9. شناسایی موانع بازاریابی بین المللی در ایران و رتبه بندی این موانع
  10. پیش بینی قیمت شمش طلا در بازارهای بین المللی با استفاده از الگوهای کندل استیک و هارمونیک در یک بازه زمانی مشخص

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل و موضوع پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست