موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه درمورد بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه درمورد بازاریابی

  1. تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد بازاریابی با توجه به نقش واسطه ای ارزش مشتری و تصویر شرکت (مطالعه ای در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد)
  2. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری،بازاریابی رابطه ای با رویکرد کارت امتیازی متوازن
  3. کاربرد تکنیک بهترین – بدترین ( BWM) در رتبه بندی ساز و کارهای ضد بازاریابی گرایش به مصرف دخانیات ( مورد مطالعه دانشگاه مازندران)
  4. شناسایی و تدوین عوامل مؤثر در تدوین استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی
  5. استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک مسکن
  6. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه مشتریان نظام بانکی (مورد پژوهی: بانک ملت)
  7. بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)
  8. رابطه هوش بازار، انسجام تیم و تطبیق پذیری بازاریابی با نوآوری در سازمان
  9. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت سهامی ارتباطات سیار ایران همراه اول )

موضوعات پایان نامه درمورد بازاریابی

  1. استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی کارایی بازاریابی بانکها
  2. بررسی ارتباط بین آمیخته های بازاریابی و خلق مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی کاوه
  3. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اصفهان)
  4. خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)
  5. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر وفاداری برند مشتریان در بانک سپه شهر تهران
  6. بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای کوچک ومتوسط با تبیین نقش تعدیلگراندازه شرکت
  7. بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران
  8. نقش راهبرد بازاریابی رابطه مند در ارتقای وفاداری مشتریان در شرایط رقابتی (مطالعه موردی : بانک حکمت ایرانیان)
  9. شناسایی مؤلفه های روانشناسی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آنها در شعب بانک دولتی و خصوصی
  10. تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارمندان نسبت به کار مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان گیلان

عنوان پژوهشی درمورد بازاریابی

  1. بررسی تاثیر بازاریابی یک به یک در افزایش آگاهی برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای خرم آباد)
  2. بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بازاریابی بر بقای شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
  3. شناسایی واولویت بندی عوامل مرتبط با برنامه های بازاریابی درقصدخرید برند لوکس مطالعه موردی:لوازم خانگی برقی اسنوا دراستان گلستان
  4. رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی مطالعه موردی (شرکت آلمینیوم پارس شهرستان ساوه)
  5. تأثیر عوامل محیطی بر عملکرد با بهرهگیری از استراتژیکگرایی و قابلیتهای بازاریابی در صنعت بانکداری
  6. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر انتخاب برند در دانشجویان دانشگاه ملایر با نقش تعدیل گری درگیری ذهنی مشتری ( گروه سنی 20 تا 30 سال )
  7. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رفتار مشتری در هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی (بر اساس مدل اسپرولز و کندال)
  8. بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)
  9. بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وبسایت بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)
  10. رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر بر فروش محصولات شرکت جاوید درب سلماس

موضوع پیشنهادی پايان نامه درمورد بازاریابی

  1. تاثیر قصد خرید ترکیبی بر کیفیت بازاریابی رابطه ای با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: بانک ملت استان مازندران)
  2. تاثیر کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی گری قابلیت بازاریابی
  3. اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی
  4. بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
  5. بررسی تاثیر توانمندی های سازمانی هتلها بر مزیت رقابتی آنان، نقش واسط استراتژیهای بازاریابی محیطی مورد مطالعه : هتلهای مشهد
  6. مقایسه اثر بخشی بازاریابی محتوا و بازاریابی مفهومی از دید مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا (مطالعه ای در شعب بانک ملت تبریز)
  7. بررسی تاثیراستراتژی های بازاریابی، ریسک درک شده واعتماد مصرف کننده بر رفتار خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی کالا)
  8. پشتیبانی از تصمیم بازاریابی با استفاده از هوش مصنوعی و کاربرد آن درمدیریت توریست(مطالعه موردی جزیره کیش)
  9. تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک سامان اصفهان
  10. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان و شخصیت برند مطالعه موردی:محصولات لوازم خانگی اسنوا

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه و موضوع پایان نامه بازاریابی سبز را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست