موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع برای پایان نامه بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی

  1. بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بر ابعاد ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: محصولات الکترونیکی در فروشگاه های استان کرمانشاه)
  2. استخراج میزان تاثیر ابعاد نوآوری سازمانی در عملکرد نوآورانه سازمان در صنعت ساخت و ساز(مطالعه موردی:شرکت های ساختمانی و تاسیساتی)
  3. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری در فروشگاه زنجیره ای رفاه استان مازندران
  4. نگرش مدیریت ارشد بر تعارض و همکاری بین فروش و بازاریابی مطالعه موردی: شرکت شیرآلات کاویان
  5. انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)
  6. مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند
  7. مطالعه تاثیر جهت گیری صادراتی در ارتقاء عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی اثربخشی بازاریابی (مورد مطالعه: برند هاکوپیان)
  8. ارزیابی اثرگذاری ویژگیهای شخصیتی مدیران سازمانها بر ایجاد هوش بازاریابی
  9. بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در ارتباط با مشتریان کلیدی (مطالعه موردی : بانک رفاه در استان مازندران)

موضوعات پایان نامه بازاریابی

  1. تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ
  2. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر بازده سهام غیر عادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  3. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی در شهرداری بجنورد بر اساس مدل آمیخته بازاریابی
  4. تاثیر برنامه های بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات از دیدگاه کارکنان سازمان برق استان آذربایجان غربی
  5. نقش عوامل فرهنگی رفتار مصرف کننده بر تدوین استراتژی بازاریابی و ارزش ویژه برند
  6. بررسی رابطه بازاریابی داخلی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد شهرستان های شمال استان فارس)
  7. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان با نقش میانجی گری کیفیت ارایه خدمات (مطالعه موردی: شرکت راه آهن شهر اراک)
  8. بررسی اثر بازاریابی ویروسی بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی: شرکت فناوری اطلاعات ایمن دیده بان تهران
  9. رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی)
  10. مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران

عنوان پژوهشی بازاریابی

  1. تحلیل استراتژی بازاریابی الکترونیکی در شبکه های اجتماعی با استفاده از روش های چند معیاره (MCDM)
  2. تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1394
  3. بررسی میزان ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان محصولات لبنی مطالعه موردی(محصولات لبنی خاتون گیلان (سارا)
  4. برر سی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش در شرکت ایساکومطالعه موردی: فروشگاههای مجاز شرکت ایساکو در استان خوزستان
  5. واکاوی اثرات بازاریابی محصولات کشاورزی(برنج) در راستای معیشت پایدار روستایی شهرستان رضوانشهر
  6. بررسی عوامل موثر بر خرید ناگهانی (مورد مطالعه، دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تهران شمال)
  7. شناسایی و ا ولویت بندی معیارهای مهم در شرکت های پیمانکاری جهت انتخاب پروژه با رویکرد مفاهیم بازاریابی
  8. بررسی تاثیر تبادل دانش ضمنی جهت اجرای موفقیت آمیز یک برنامه بازاریابی و فروش در صنعت داروسازی (مطالعه موردی هلدینگ دارو پخش)
  9. بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی(محصول، قیمت، مکان و ترفیع) بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت اسنوا
  10. مطالعه جایگاه بازاریابی در توسعه ژیومورفوتوریسم براساس مدل آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: ژیوموروفوسایت های گرمسار)

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی

  1. مقایسه تطبیقی رضایتمندی گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری آنتالیا و کیش
  2. بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه
  3. مدیریت کسب و کار در بازار با بررسی تأثیر و رابطه بین ابعاد محصول با وفاداری مشتریان مطالعه موردی شرکت سامسونگ در ارومیه
  4. بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر بازاریابی اجتماعی شرکت های صنعتی (مورد مطالعه: کارخانه آذرباطری)
  5. بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل (مورد مطالعه: بازاریابی رابطه مند در بازار بین الملل)
  6. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی در بازاریابی و بازرگانی بین المللی
  7. بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر بازده سهام غیر عادی با تاکید بر نقش واسطه ای فرصتهای رشد در بورس اوراق بهادار تهران
  8. عوامل موثربرتوسعه گردشگری درچارچوب ابعادامیخته بازاریابی 4p مطالعه موردی: گردشگران هتلهای منتخب ا ستان مازندران
  9. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر نوآوری بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
  10. بررسی حاشیه بازاریابی سیب زمینی راهی به سوی توسعه پایدار این محصول مطالعه موردی سیب زمینی کاران شهرستان قروه

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه درمورد بازاریابی و موضوع پایان نامه بازاریابی الکترونیک را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست