موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی سبز برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی سبز

  1. تعیین تاثیر بازاریابی سبز بر جذب مشارکت مردم در مدیریت پسماند شهری منطقه 4 شهر اردبیل
  2. بررسی رابطه بین بازاریابی سبز و آمیخته های آن با مدیریت زنجیره تأمین (مورد مطالعه:شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران)
  3. تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر کسب مزیت رقابتی مشتریانشرکت داروپخش در شهر اهواز
  4. ارایه چارچوبی جهت انتخاب استراتژی بازاریابی سبز براساس رویکرد FANP و SW
  5. رتبه بندی عوامل اصلی موثر بر رفتار خرید محصولات سازگار با محیط زیست بر اساس تکنیک AHP بررسی موردی خانوارهای کلان شهر تهران
  6. بررسی عوامل موثر بر قصد و رفتار خرید سبز با استفاده از معادلات ساختاری (صنعت کاشی و سرامیک یزد)
  7. تاثیر مدیریت عملکرد بر بازاریابی سبز ( مطالعه موردی شرکت های داروسازی در استان تهران)
  8. تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کنندگان شبکه های اجتماعی در گیلان
  9. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی بازاریابی سبز، مطالعه موردی: کارخانه سیمان ارومیه

موضوعات پایان نامه بازاریابی سبز

  1. پیش بینی ترفیع فروش و رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی بر اساس بازاریابی سبز
  2. تاثیر واولویت بندی عناصر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: شهرستان آمل)
  3. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ترفیع فروش و رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهایی اساسی شهروندان اردبیل
  4. بررسی رابطه بین زنجیره تامین و عملکرد سازمانی با نقش میانجیگری بازاریابی سبز در شرکت داروهای گیاهی گل دارو اصفهان
  5. بررسی تاثیر متغیرهای بازاریابی سبز بر رضایت مشتری (مورد مطالعه:محصولات کلانا)
  6. بررسی رابطه جایگاه بازاریابی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان و نقش آنها در اعتماد مشتریان
  7. بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس
  8. نقش منابع و قابلیت ها در اتخاذ استراتژی های بازاریابی سبز و دستیابی به مزیت رقابتی و عملکرد بهتر سازمان (مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان)
  9. بررسی عوامل کلیدی موثر بر تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان دستمال کاغذی در شهر رشت
  10. بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی سبز با تاکید بر نقش میانجی فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی بر بهبود هوش رقابتی بازاریابی شبکه ای (مطالعه موردی: کارخانه افشره)

عنوان پژوهشی بازاریابی سبز

  1. تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد زیست محیطی و اقتصادی (مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران)
  2. بررسی بازاریابی سبز و نقش آن در نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان به محصولات دوستدار محیط زیست
  3. تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه موردی: خودرو های گاز سوز در شهرستان خرمدره)
  4. بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز
  5. تاثیر محصول سبز برفرایند تصمیم گیری خریدمصرف کنندگان مطالعه موردی: مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف در شهر رشت
  6. بررسی تطبیقی مولفه های محصول سبز و محصولات لبنی مطالعه موردی شرکت دامکو لارستان
  7. معرفی بازاریابی سبز، بررسی موانع، فرصتها ی موجود و شناسایی عوامل موثر در موفقیت و شکست برنامه ها
  8. بررسی تاثیر نوآوری باز بر عملکرد بازاریابی سبز با نقش میانجی عملکرد نوآوری(مورد مطالعه: شرکت ملی نفت و گاز ایران)
  9. تأثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران
  10. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر موفقیت بازاریابی سبز در تجارت الکترونیک- مورد مطالعه: شرکت بامیلو

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی سبز

  1. بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید محصول سبزمصرف کنندگان محصولات سبز کشت وصنعت مغان در اردبیل
  2. بررسی گام به گام اخذ نشان محصول سبز در صنایع با رویکرد بررسی قوانین و برچسب گذاری بین المللی
  3. تاثیر متقابل جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
  4. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری (مورد مطالعه: محصولات شرکت صنعتی بهپاک در شهرستان بهشهر)
  5. بررسی آثار پیاده سازی بازاریابی سبز ظروف یک بار مصرف گیاهی،مورد مطالعه شرکت شرکت دنیای سبز قومس
  6. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت بهنوش)
  7. توسعه پایدار پیامد حسابداری و بازاریابی سبز و مسئولیت پذیری اجتماعی با تأکید بر راهبری شرکتی
  8. بازاریابی سبز و تاثیر آن بر رفتار خریدار در فروشگاه های زنجیره ای شهر تبریز
  9. بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد)
  10. تاثیرآمیخته بازاریابی سبز بر ایجاد وفاداری به برند: مطالعه موردی شرکت لبنی پگاه

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه درمورد بازاریابی و موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست