موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی بیمه

  1. بررسی نقش بازاریابی چریکی و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: بیمه ایران شهرستان ایلام)
  2. تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه مستقر در شهر تبریز)
  3. ارزیابی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی خدماتی 7P و عملکرد تجاری شرکتها،مطالعه موردی:شرکت کارگزاری بیمه چترآسایش ایرانیان
  4. بررسی عوامل موثر برافزایش فروش بیمه های مسئولیت مدنی از منظر نمایندگان شرکت بیمه آسیا
  5. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری بیمه گذاران بیمه مسیولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان
  6. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم گیری خرید (مورد مطالعه: بیمه ایران استان خراسان جنوبی)
  7. بررسی روش های نوین بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اثربخشی آن بر شرکت های بیمه ای
  8. تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری مطالعه موردی: (بیمه معلم حوزه تنکابن و رامسر)
  9. بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد صنعت بیمه، بیمه پاسارگاد استان تهران

موضوعات پایان نامه بازاریابی بیمه

  1. بررسی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد کارکنان در بیمه های خصوصی مورد مطالعه:شهر سنندج
  2. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای مطالعه موردی: بیمه البرز استان فارس
  3. بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در شرکت های بیمه زندگی بر اساس تحلیل پوششی داده ها
  4. رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی داخلی کارکنان با استفاده از روش AHP فازی (مطالعه موردی : بیمه آسیا)
  5. تحلیل و رتبه بندی کانال های بازاریابی برای ارایه خدمات بیمه با رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
  6. تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه عضو بورس اوراق بهادار در شهر اصفهان
  7. تاثیر بازار یابی رابطه مند برکیفیت خدمات، کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان در بیمه عمر و سرمایه گذاری صنعت بیمه استان اردبیل
  8. بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسط توسعه بازاریابی (مورد مطالعه صنعت بیمه شهرستان کوهدشت)
  9. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وجدان کاری با تاکید بر نقش واسط هوش اخلاقی در شرکت بیمه ایران شهر همدان
  10. بررسی رابطه بین توانایی نوآوری، نوع نوآوری و عملکرد سازمان، مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا

عنوان پژوهشی بازاریابی بیمه

  1. تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)
  2. معرفی Ecrm و بررسی نقش و اهمیت آن در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بیمه
  3. بررسی ارتباط بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد بازاریابی در بیمه های خصوصی و دولتی (مورد مطالعه شهر سنندج)
  4. کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
  5. پیش بینی خرید مشتریان برای بازاریابی تلفنی در بیمه آسیا با استفاده از الگوریتم های ماشین بردار پشتیبانی و درخت تصمیم
  6. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)
  7. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان شرکت سهامی بیمه ایران (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
  8. بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)
  9. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: مشتریان بیمه البرز در استان گیلان
  10. نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بیمه عمر در شرکتهای بیمه ای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی بیمه

  1. بررسی رابطه استراتژیک بین بکارگیری شاخصهای نوآوری و اثربخشیCRMدرصنعت بیمه ایران مطالعه موردی:شعب بیمه ایران شهر اصفهان
  2. بررسی نقش بازاریابی داخلی در رضایت مندی و وفاداری مشتریان خارجی (مطالعه موردی:شرکت های بیمه خصوصی)
  3. تاثیرارتباطات بازاریابی یکپارچه بروفاداری به نام تجاری درصنعت بیمه موردمطالعه بیمه رازی
  4. ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج
  5. بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمه های مهندسی با تاکید بر جذب و نگهداری مشتریان
  6. نقش کیفیت فناوری اطلاعات بر محرک های بازاریابی در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه پارسیان شهر خرم آباد)
  7. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی نوین بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان
  8. بررسی ارتباط بین بازاریابی حسی با شخصیت برند و مشتری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
  9. تاثیر استراتژی های فروش و جهت گیری مشتریان برعملکرد کارکنان بخش فروش و بازاریابی شرکت های بیمه در شهرستان زنجان
  10. کیفیت سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن ( در رشته بیمه اتومبیل )

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع برای پایان نامه بازاریابی و موضوع پایان نامه بازاریابی ورزشی را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست