موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی الکترونیک برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی الکترونیک

  1. اثرات استفاده از بازاریابی الکترونیکی بر موفقیت بازاریابی از دید تولیدکنندگان صنعت پلاستیک
  2. روشی برای طراحی چشمگیر تر تبلیغات تصویری محصولات در فروشگاه های آنلاین بدون تغییرات در محتوای اصلی
  3. بکارگیری هوش مصنوعی و تصمیم گیری چندمعیاره باهدف تحلیل جایگاه بازاریابی الکترونیکی در حوزه صادرات محصولات دست بافت کشور
  4. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری با توجه به نقش تعدیل گری جهت گیری بازار
  5. بررسی رابطه الگوی رفتار آنلاین مشتریان و استراتژی بازاریابی اینترنتی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین)
  6. نقش بازاریابی الکترونیکی در نوآوری شرکت های پویا، موسسات آموزش عالی و تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر خرده فروشی سنتی
  7. تعیین استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی و ارائه راهکارهای بهبود آن به کمک تکنیک QFD
  8. بررسی عوامل موثر بربازاریابی الکترونیکی در شرکت های مطرح و مهم بخش خصوصی استان کرمانشاه
  9. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی در بازاریابی دیجیتال مطالعه موردی در خرده فروشی های آنلاین و آنلاین – افلاین شهرستان تبریز

موضوعات پایان نامه بازاریابی الکترونیک

  1. اثرات جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد استراتژیک تجاری: نقش واسطه ای اعتماد الکترونیکی
  2. بررسی بازاریابی الکترونیکی و تاثیرآن بربانکداری اسلامی بارویکرد کارکردهای مخزن دانش مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهرایران
  3. رابطه بازاریابی الکترونیکی و مدیریت دانش با بهره وری (مطالعه موردی: بانک ملی شیراز)
  4. تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با نقش میانجی اعتمادالکترونیک( مطالعه موردی: شرکتهای دانش بنیان فناوری مالی در پارک فناوری پردیس تهران)
  5. شناسایی و الویت بندی راهبردهای بازاریابی اینترنتی بر توسعه کارآفرینی شرکت های بیمه
  6. تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های ×الکترونیکی کشور)
  7. بررسی استراتژی های بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط در استان البرز)
  8. استفاده از راهکار بازاریابی محتوایی و فاکتورهای SEO جهت توسعه فرصتهای بازاریابی الکترونیکی
  9. ارتباط میان عوامل آمیزه بازاریابی اینترنتی و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های پس انداز و سرمایه گذاری از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا
  10. مدل اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی براساس محتوای سایت و اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: دیجی کالا)

عنوان پژوهشی بازاریابی الکترونیک

  1. بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان آسونتر در بازار الکترونیک
  2. شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بروفاداری الکترونیکی مشتریان در کسب وکارهای الکترونیکی با استفاده از روش بردار ویژه
  3. چشم انداز تجارت الکترونیک در حوزه محصولات دارویی از دیدگاه مدیران داروخانه ها (مورد مطالعه: داروخانه های منتخب مشهد)
  4. شناسایی و الویت بندی راهبردهای بازاریابی الکترونیکی محصولات صنایع دستی و خانگی (مطالعه موردی شهرستان نیکشهر)
  5. بررسی تاثیر استفاده از استراتژی های بازاریابی پایگاه داده و مبتنی بر دانش در شبکه های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان
  6. ارزیابی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با نقش میانجی اعتماد الکترونیک (مورد مطالعه: شهرک صنعتی بیرجند)
  7. ارزیابی خدمات بازاریابی الکترونیکی با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی و تحلیل پوششی داده ها ( مورد مطالعه : هتل های ۵ ستاره)
  8. بررسی تاثیر استفاده از استراتژیهای بازاریابی مبادلهای و رابطه ای بر جلب اعتماد مشتریان در شبکه های اجتماعی
  9. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در بازاریابی الکترونیکی هتل های ایران
  10. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک ( Strategic Thinking ) و بازاریابی الکترونیک ( E-Marketing ) مطالعه موردی (شرکت تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو سواری تولید داخل)

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی الکترونیک

  1. ارزیابی باور، نگرش و پاسخهای رفتاری نسبت به تبلیغات اینترنتی در بین دانشجویان ایرانی
  2. بازاریابی و تجارت الکترونیک در صنعت توریسم: چارچوب مفهومی برای توسعه و اجرای کسب و کارهای الکترونیکی
  3. تاثیر بازاریابی الکترونیک در صنایع خرد و پیشبرد راهکارهای فروش (مطالعه موردی: برندهای ورزشی)
  4. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی الکترونیک در امور شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی
  5. بکارگیری تکنیکQFD در ارائه راهکارهای بهبود بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی
  6. تاثیر عوامل اثرگذار بر پذیرش بازاریابی الکترونیکی با حضور متغیر مداخله گر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه شرکتهای گردشگری شهر تهران)
  7. شناسایی عوامل ارزیابی تجارت الکترونیک شرکتهای هواپیمایی و بررسی روابط درونی این عوامل بااستفاده از تکنیک DEMATEL
  8. واکاوی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازاریابی بهینه محصولات کشاورزی بر اساس الگوی تحلیلی سوآت (مطالعه موردی : بازاریابی گل و گیاهان زینتی در شهرستان پاکدشت)
  9. بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی الکترونیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی کسب و کارهای کوچک
  10. بررسی تاثیر ویژگی های اطلاعات رسانه های اجتماعی و جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت داروپخش)

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی جدید و موضوع پایان نامه بازاریابی بین الملل را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست