موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی جدید برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی جدید

  1. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان)
  2. تأثیر نوآورانه استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر عملکرد ارتباط با مشتری در استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
  3. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سرمایه گذاری های نوین با در نظر گرفتن نقش میانجی گری قابلیت های بازاریابی وشدت رقابت
  4. بازاریابی از طریق ابزارهای نوین تبلیغات در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
  5. معرفی نگرش زنجیره ی کالا و تحلیل تاثیرات آن در ایجاد دیدگاه نوین برای بازار سازی و بازاریابی
  6. عوامل موثر بر استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی و افزایش کارآیی در بازاریابی سازمان ها
  7. روش جدید GeoBagger برای افزایش سود بازاریابی مستقیم در صنعت بانکداری نوین
  8. بررسی تاثیر بکار گیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات در پسته ایران
  9. تبیین تفاوت بازاریابی سنتی و تکنیکهای نوین بازاریابی بازاریابی ویروسی، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی حسی

موضوعات پایان نامه بازاریابی جدید

  1. شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی
  2. واکاوی مدل های کسب و کار الکترونیک؛ بررسی بسترها و راهکارهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار الکترونیک
  3. ارزیابی تطبیقی وضعیت بازاریابی سبز و بازاریابی خیرخواهانه در نظام بانکداری خصوصی و دولتی استان اردبیل (مطالعه موردی: بانک های پارسیان، سرمایه، اقتصاد نوین و ملی)
  4. عوامل موثر بر بهبود قابلیتهای شبکه های اجتماعی شرکت و تاثیر آن بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: برند نوین چرم)
  5. طراحی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی خدمات بانکی بانک انصار با استفاده ازابزار های آمیخته بازاریابی
  6. تاثیر فناوری های نوین اطلاعاتی بر بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها درشرکت های مواد غذایی
  7. نورومارکتینگ: نقش بازاریابی عصبی در تصمیم گیری مشتری و روند بازاریابی نوین
  8. بازاریابی محتوا به عنوان رویکردی نوین برای جذب مشتریان در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
  9. تحلیلی بربازاریابی نوین بارویکرد به بازاریابی عصبی درراستای رونق کسب و کاردرایران
  10. ارایه طرحی نوین در صنعت بیمه با توجه به تاثیر ارزش ویژه برند در ارتباطات بازاریابی

عنوان پژوهشی بازاریابی جدید

  1. بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فرش دستبافت ایران
  2. مطالعه تطبیقی میزان استقرار بازاریابی خیرخواهانه و بازاریابی سبز در نظام بانکداری دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و بانک های اقتصاد نوین، سرمایه و بانک پارسیان استان اردبیل)
  3. مهندسی فروش و بررسی تکنیک های فروش در دیجیتال مارکتینگ و راهکارهای نوین جهت افزایش فروش
  4. بازاریابی نوین فرش دستباف ایرانی با استفاده از آمیخته بازاریابی با تأکید به اقتصاد مقاومتی
  5. بررسی قابلیت های نوین شبکه های اجتماعی در توسعه تحقیقات بازاریابی با استفاده از روش نگاشت شناختی
  6. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خلق شیوه های نوین بازاریابی(اینستاگرام) در نسلY
  7. بررسی تاثیر ابعاد روشهای تبلیغاتی موثر بر انتخاب بیمه های عمر پس انداز از سوی مشتریان بیمه (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه نوین، البرز رازی در شهر همدان)
  8. شناسایی و رتبه بندی رویکردهای نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فراورده های نفتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
  9. ارائه الگوی مدیریت تداوم کسب و کاربا بکارگیری تکنیک های نوین کاوش در شبکه های اجتماعی
  10. بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی جدید

  1. تاثیر بازاریابی سیاسی نوین بر دیدگاه های شهروندان تهرانی در انتخابات شورای شهر
  2. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه بیمه عمر نوین درشهرمشهد)
  3. رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)
  4. کاربرد بازاریابی عصبی؛ رویکردی نوین در گسترش بازار مصرف (مطالعه موردی کنسرو انواع غذاهای ایرانی با قارچ)
  5. ارائه مدل مفهومی از مطالعات تئوریک و تجربی تأثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران – تهران)
  6. بررسی آمادگی نمایندگی های بیمه در جهت پذیرش و پیاده سازی تکنولوژی های نوین الکترونیکی
  7. ارائه مدل نوین RFME به منظور ارائه تبلیغ به صورت آگاه به زمینه در بازیابی آنلاین
  8. رویکرد نوین در مدیریت استراتژی تولید، بازاریابی ، توزیع در جهت ترویج کسب و کار بهینه
  9. بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی نوین بر عملکرد صادرات کارخانجات تولیدی کاشان (مطالعه موردی :کارخانجات تولید فرش ماشینی)
  10. تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی با تأکید بر اینترنت در اتاق بازرگانی شهرستان آبادان

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی سبز و موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست