موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی ورزشی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی ورزشی

  1. بررسی نقش عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر باشگاه های ورزشی لوکس شهر تهران
  2. بررسی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی در مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش استان مازندران
  3. اولویت بندی عوامل جذب بازاریابی ورزشی استان گلستان از دیدگاه مدیران باشگاه های ورزشی
  4. امکان سنجی توسعه گردشگری ورزشی در استان خراسان رضوی با توجه به نقش مدیریت بازاریابی ورزشی
  5. مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهرتهران
  6. مقایسه وضعیت موجود و مطلوب بازاریابی ورزش در آموزش و پرورش شهر کرمانشاه
  7. راهبردهای بازاریابی آنلاین و بازاریابی موبایل به عنوان محرک جذب طرفدار برای باشگاه های ورزشی
  8. آمیخته ی بازاریابی ورزشی: مفاهیم، دیدگاه ها و بازاریابی ورزشی در عصر جدید
  9. بررسی نقش بازاریابی رابطه مند و شبکه های اجتماعی در مزیت رقابتی بازاریابی در باشگاهای ورزشی

موضوعات پایان نامه بازاریابی ورزشی

  1. فرآیند پذیرش رشته های ورزشی جدید و برخی عوامل موثر در پذیرش یک رشته ی ورزشی جدید
  2. معرفی مدل استراتژی بازاریابی ورزشی برای سازمان های ورزشیجهت انتخاب استراتژی های تبلیغاتی بازاریابی
  3. ارائه مدلی از تاثیر تلاش های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران
  4. نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p)
  5. بررسی عنصر قیمت از عناصر آمیخته بازاریابی ورزشی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و مقایسه وضعیت موجود با لیگ های کره جنوبی و ژاپن
  6. اولویت بندی و مقایسه عوامل موثر در ایجاد تقاضای بازار در لیگ های منتخب ورزشی
  7. تعیین ارتباط بازاریابی داخلی با کیفیت خدمات در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
  8. ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)
  9. بررسی آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی خارجی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی آدیداس)
  10. شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران

عنوان پژوهشی بازاریابی ورزشی

  1. شناسایی و اولویت بندی موانع اقتصادی و مدیریتی حمایت مالی از ورزش قهرمانی استان زنجان
  2. بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی
  3. بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر)
  4. رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
  5. ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان
  6. تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال
  7. طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور
  8. اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)
  9. مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازی‏های المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996)
  10. ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی ورزشی

  1. تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسعۀ هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران
  2. طراحی مدل اندازه‌گیری عوامل مؤثر سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی لوازم ورزشی
  3. شناسایی مؤلفه‌های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران
  4. اولویت‌بندی راهکارهای توسعۀ کارت تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی با نظرسنجی از مشتریان، مجریان و زنجیرۀ تأمین
  5. پیش بینی تمایل حضور مجدد و خرید کالای آرم دار تماشاگران تیم های پرطرفدار پایتخت
  6. بازار سنجی مکان و گرایش به ورزش: تحلیلی بر نقش زیبایی ‌شناختی و گرایش به ورزش مشتریان
  7. پیش بینی رضایت مندی و تمایل حضور مجدد مشتریان توسط مؤلفه های کیفیت خدمات در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام
  8. مقایسه انگیزه‌های وفاداری، سابقه حمایت و میزان حضور هواداران باشگاه‌های پرطرفدار لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران
  9. بررسی میزان افزایش سهم مشتری در بین فروشندگان لوازم ورزشی با رویكرد تحلیل بازاریابی شبكه اجتماعی
  10. مقایسه ارتباط بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهر تهران

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی و موضوع پایان نامه بازاریابی بیمه را از دست ندهید!

0/5 (0 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست