موضوع پایان نامه بازاریابی

موضوع پایان نامه

در ادامه تعدادی موضوع پایان نامه بازاریابی برای شما آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب موضوع پژوهشی خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی رساله دکتری کمک کند.

عناوین پایان نامه بازاریابی

  1. بررسی و ارزیابی نقش توریسم شهری در توسعه ی اقتصاد محلی (مطالعه موردی: شهر یاسوج)
  2. بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)
  3. ارائه چارچوب مفهومی از سنجه های بازاریابی به منظور اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی
  4. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان تهران)
  5. شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM
  6. نقش بازاریابی الکترونیکی در افزایش جذب توریست های درمانی (بیمارستانهای خصوصی شهر تبریز)
  7. تاثیر رکود اقتصادی بر رفتار مصرف کننده و استراتژی های موفق بازاریابی و فروش
  8. ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود)
  9. بررسی وضعیت خدمات اینترنتی در حوزه ورزش از دیدگاه بانوان فوتسالیست لیگ کشور

موضوعات پایان نامه بازاریابی

  1. عوامل موثر بر استراتژی خرید بهینه بوسیله مزایده معکوس با تقاضای تصادفی و غیرتصادفی، مطالعه موردی شرکت ملی حفاری ایران
  2. بررسی نقش میانجی رضایت مشتری در تاثیرگذاری آمیخته بازاریابی بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه : مشتریان شرکت کاله)
  3. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد عاطفی کارکنان دانشی در رستورانهای برتر کشور ایران
  4. بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ( مطالعه موردی : شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان )
  5. رتبه بندی شاخص های موثر بر انگیزه خرید مشتریان یخچال و فریزر اسنوا در چارچوب عوامل آمیخته بازاریابی
  6. نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)
  7. آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند قابلیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت را بهبود بخشد
  8. تأثیر ابعاد قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی:شرکت اسنوا)
  9. بررسی درصد بازاریابی و ریشه زایی کالوس سنبل الطیب تحت تاثیر محرک های درشد در تاریکی و روشنایی
  10. تاثیر صنایع دستی بر جذب گردشگری در خلیج فارس مطالعه موردی:استان هرمزگان

عنوان پژوهشی بازاریابی

  1. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در هایپرمارکت ها در سطح شهر تهران
  2. بررسی تاثیر بازارگرایی و قابلیت بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی ظرفیت جذب (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر شیراز)
  3. ارائه ابزاری معتبر و پایا جهت اندازه گیری آمیخته بازاریابی محصولات ورزشی
  4. طراحی سیستم مدیریت امور مشتریان الکترونیکی گواهی کیفیت محصول با استفاده از زبان مدلسازی یکپارچه UML
  5. نقش واسطه ای قابلیت بازاریابی و مزایای رقابتی در رابطه با جهت گیری بازار و عملکرد صادراتی سازمان
  6. تاثیر حریم خصوصی اطلاعات، خشنودی و خوداظهاری بر راحتی در بازاریابی در میان دانشجویان موسسات غیر انتفاعی در شهر مشهد
  7. تاثیر مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش گذاری برند و پاسخ مشتریان در صنعت خطوط هوایی
  8. استراتژی های بازاریابی بر اساس الگوی هماهنگی نتیجه ای در چرخه عمر محصول
  9. عوامل موثر بر بریکولاژ و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه بین المللی
  10. تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکت براساس نقش تعدیلگری رهبری خدمتگزار و گرایش بازاریابی رابطه مند بر خلق رفتار همکاری در ارزش مشترک (مورد مطالعه: کارمندان بانک مسکن در شهر تهران)

موضوع پیشنهادی پايان نامه بازاریابی

  1. ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار با استفاده از تکنیک ویکور فازی (مورد مطالعه: کارخانه پارس کروم خزر)
  2. توسعه ی مدل ارزیابی محصول فن آوری جدید برای ارزیابی فرصت های تجاری سازی با استفاده از روش دلفی و روش ANP&DEMATEL
  3. رابطه عناصر آمیخته بازاریابی خدمات با میزان فروش (مطالعه موردی: بانک کشاورزی شعب استان تهران)
  4. تاثیر کووید ۱۹ بر نوآوری های بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت غذایی)
  5. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بازاریابی اجتماعی در میان مشتریان بانک کشاورزی استان اردبیل
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی صنایع مواد غذایی ( مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی خوشگوار )
  7. تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم گیری خرید مشتریان (مطالعه مورد: فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان مازندان)
  8. مقایسه تاثیر سبک های ارتباطی بر روی واکنش مشتریان زن ومرد فروشگاه های ورزشی
  9. شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
  10. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان

باتوجه به اینکه اکثر این موضوعات از مقالات فارسی داخلی مانند سایت سیویلیکا گرفته شده، پیشنهاد می شود برای انتخاب موضوع پایان نامه خود از جدیدترین مقالات ISI استفاده کنید. لازم به ذکر است برای انتخاب یک موضوع مناسب و غیر تکراری بهتر است کلیدواژه های مرتبط با این موضوع که در بالا آورده شده را حتما مطالعه بفرمایید و همچنین بیش از 100 موضوع جدید مرتبط با موضوع پایان نامه بازاریابی بین الملل و موضوع پایان نامه بازاریابی جدید را از دست ندهید!

5/5 (1 نظر)

موضوعات درج شده در این پست به صورت ماشینی تولید شده و ممکن است دارای خطا باشد. به منظور انتخاب موضوع پایان نامه مبتنی بر جدیدترین مقالات سال 2023 با ما تماس بگیرید.

فهرست